جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس

جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس را ببینید.

جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس

ساسی مانکن به مناسبت جشن کریسمس عکس خانوادگی در شبکه اینستاگرام منتشر کرده است. استایل ست کریسمس ساسی مانکن و همسرش بیتا بین کاربران سوژه شد.

عکس خانوادگی جشن کریسمس ساسی مانکن

جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس

سن ساسی مانکن

ساسی مانکن متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز، خواننده است. دانشجوی انصرافی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب قزوین است، دیدارش با کروبی، مدل مو و آهنگ هایش در مدارس ایران هر از گاهی جنجالی شده است.

اسم اصلی ساسی مانکن 

ساسی با اسم کوچک اصلی ساسان یافته متولد اهواز است. تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد و تا مقطع اول راهنمایی در اهواز زندگی می کردند سپس به کرج، جایی که مادر بزرگ و عموهایش بودند نقل مکان کردند.

ماجرای دوستی ساسی مانکن با دنیا جهانبخت

در اوایل سال ۹۵ بود که یک مدل اینستاگرامی بنام دنیا جهانبخت با ادعای خیانت ساسی مانکن در ارتباط عاشقانه اش تا مدت ها این دو را سر زبان ها انداخت. ماجرا تا جایی پیش رفت که جهانبخت ویدیوی در حال خودکشی خود را هم منتشر کرد که در نهایت ساسی در مصاحبه ای اعلام کرد تابحال او را ندیده و نمی شناسد.

ازدواج ساسی مانکن

ساسی مانکن در زمستان ۱۳۹۸ وقتی ۳۱ ساله بود برعکس بسیاری از هنرمندان ازدواج کرد او با عشق خود بیتا زندگی مشترکش را آغاز کرده است.

جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره جشن کریسمس ساسی مانکن و همسرش / استایل ست خانوادگی! + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا