جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!! +تصاویر

جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!! +تصاویر

لطفا در ادامه را جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!! +تصاویر را ببینید.

جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!!

تصاویر جشن تولد ۲۵ سالگی مستر بین مطمئنا با شخصیت مستر بین آشنا بوده و سریال های طنز مستر بین را مشاهده کردید. ۲۵ سال از ساخت اولین قسمت مستر بین می گذرد و به همین دلیل جشن تولدی برای مستر بین برگزار شد.

۲۵ سال از زمانیکه  رُوان اَتکینسن  Rowan Atkinson برای اولین بار ‘مستر بین’ را به دنیا معرفی کرد می‌گذرد و روز جمعه به این مناسبت با ماشین معروفش در کاخ باکینگهام ظاهر شد.

اتکینسون که با خرس معروف خود ‘تدی’ و ماشین مینی‌ماینر سبز رنگش در این مراسم حضور داشت با طرفداران خود دیدار کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!! +تصاویر 

iranstyle-ir (5)

مستر بین درحال ورود به مراسم جشن تولد

قسمت اول سریال معروف مستربین در سال ۱۹۸۹ از شبکه ‘آی‌تی‌وی’ انگلیس پخش شد و آخرین قسمت از آن نیز در سال ۱۹۹۵ روی آنتن رفت.

iranstyle-ir (3)

یک قسمت دیگر به اسم کوچک ‘کوتاه کردن مو توسط آقای بین از لندن’ نیز ساخته شد و به صورت اختصاصی در ۱۵ نوامبر ۱۹۹۵ منتشر شد، اما تا سال ۲۰۰۶ از تلویزیون انگلیس پخش نشد.

iranstyle-ir (4)

جشن تولد مستر بین در کاخ باکینگهام

این سریال کمدی چندین جایزه بین‌المللی از جمله جایزه رز طلایی را کسب کرده می باشد و در تلویزیون بیشتر کشورهای دنیا نیز به روی آنتن رفته می باشد.

  گرداوری:ایران استایل

The post جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!! +تصاویر appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال سرگرمی و سبک زندگی.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست جشن تولد ۲۵ سالگی مستربین!! +تصاویر ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا