جزئیات قتل زن باردار در رابطه کثیف و پنهانی

جزئیات قتل زن باردار در رابطه کثیف و پنهانی

لطفا در ادامه را جزئیات قتل زن باردار در رابطه کثیف و پنهانی را ببینید.

مرگ زن باردار به خاطر رابطه پنهانی با افسر پلیس

به گزارش ایران ناز: متهم «ون تری کلارک» یکی از افسران معروف پلیس با همدستی یک مرد دیگر، پس از کشتن زن جوانی که با او رابطه پنهانی داشت، جسدش را پنهان کرده بود.

پلیس می‌گوید تری پس از قتل این زن با پروازی سریع خود را به اندونزی رسانده بود که طی عملیات گسترده‌ای دستگیر و از اندونزی به تگزاس بازگردانده شد تا در دادگاه جنایی محاکمه شود. به گزارش پلیس، دوست تری هم به عنوان همدست وی در قتل، بازداشت شده هست.

این افسر پلیس با پرداخت پنج هزار دلار به دوستش از وی خواسته بود تا در کشتن زن جوان به او کمک کند. مدارک پلیس نشان می‌دهد این افسر پلیس فاسد همزمان با زن دیگری رابطه پنهانی داشته و همسرش از این رابطه هم بی‌خبر بوده هست.

شواهد کالبدشکافی‌ها نشان می‌دهد زن کشته شده از این افسر هفت ماهه باردار بوده و با شلیک سه گلوله به سرش جان سپرده هست. سخنگوی پلیس می‌گوید: این افسر فراری در جاکارتای اندونزی بازداشت شده هست.

وی در هتلی ساکن بوده و به بالی رفت و آمد داشته هست. به گفته دادستان، اکنون این افسر پلیس به جرم قتل دو تن «دین» (زن جوان) و جنین هفت ماهه او بازداشت شده هست.

The post جزئیات قتل زن باردار در رابطه کثیف و پنهانی appeared first on ایران ناز.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست جزئیات قتل زن باردار در رابطه کثیف و پنهانی ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا