جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها + فیلم

جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها + فیلم

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها + فیلم را ببینید.

توهین فیتیله ، جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها ، توهین برنامه فیتیله به هموطنان آذری زبان :در برنامه ۱۵ آبان فیتیله که برنامه مناسبتی برای کودکان می باشد،متاسفانه بازهم شاهد تمسخر ترک زبان ها بوده ایم

توهین فیتیله ، جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها ، توهین برنامه فیتیله به هموطنان آذری زبان :در برنامه ۱۵ آبان فیتیله که برنامه مناسبتی برای کودکان می باشد،متاسفانه بازهم شاهد تمسخر ترک زبان ها بوده ایم،اینبار در بخشی از برنامه با نشان دادن نفهمیدن فرق فرچه دستشویی و مسواک موجب رنجش خاطر مردم بزرگ ترک زبان شده اند،متاسفانه این توهین بزرگ فقط در حد چند توبیخ کتبی و توقف پخش محدود بسنده شد
محمد مسلمی (نفر اول از سمت راست در عکس بالا) که اصالتا آذری زبان و ترک اردبیل می باشد نقش پدر بچه ای که در این برنامه از فرچه استفاده کرده بازی میکند !! که جای تامل دارد
. به گزارش رواب عمومی صداوسیما، در پی پخش برنامه «فتیله» روز جمعه ۱۵ آبان ماه از شبکه دو سیما که بر اثر بی دقتی عوامل برنامه، موجبات رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری پیش آمد، ضروری می باشد توضیحات زیر به اطلاع ملت شریف ایران و خصوصا هموطنان عزیز آذری برسد.

 
قومیت های مختلف سرمایه سترگ و بی بدیل ایران اسلامی می باشد که مبتنی بر احترام متقابل اقوام، احساس هویتی مشترک را برای همبستگی و اتحاد ملی فراهم آورده تا این کشور عزیز بر تند باد حوادث بپاید و کیان خویش حفظ نماید. در این میان، صداوسیما نیز به عنوان رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران با درک این جایگاه و اهمیت احترام و حرمت همه اقوام و اقشار جامعه بزرگ ایران در مقاطع مختلف همواره عزم خود را در جهت تقویت این گنجینه و سرمایه ملی معطوف داشته می باشد.

 
لیکن علیرغم این اراده و اقدامات مختلف ناشی از آن، متاسفانه روز جمعه ۱۵ آبان ماه در یکی از بخش های برنامه “فیتیله” که از جمله برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دو سیمااست، به سبب اشتباه، بی‌دقتی و عدم نظارت درست عوامل برنامه ساز و ناظر مربوطه، دیالوگ‌هایی به زبان آذری بیان می شود که باعث تمسخر و در نتیجه رنجش خاطر و ناراحتی هموطنان غیور و عزیز آذری زبان شده و شکایاتی را موجب می گردد.

 
در این خصوص، رسانه ملی با وجود سهوی بودن این مساله، وظیفه خود می داند ضمن عذرخواهی از هموطنان و خصوصا آذری زبانان عزیز و به دور از هر گونه توجیه رسانه‌ای برای رفع کوچکترین ابهام و بدبینی هموطنان عزیز آذری‌زبان کشورمان نسبت به فرزندان پرتلاش و خدمتگزارشان در صداوسیما، موارد و تصمیمات متخذه ذیل را به اطلاع این عزیزان و همه مخاطبان رسانه ملی برساند:

 
۱- علیرغم سهوی بودن این اتفاق، مسئولان و عوامل دخیل در تولید و پخش این برنامه، متخلف محسوب می شوند و این مساله تا آشکار شدن موضوع و ریشه های آن به طور جدی پیگیری خواهد شد.

 
۲- با وجود جایگاه مردمی این برنامه مطابق با نظرسنجی های مختلف سال های گذشته که از آن به عنوان برنامه ای باسابقه و پربیننده یاد شده می باشد، لیکن به خاطر این بی دقتی صورت گرفته، تا انجام بررسی های لازم و رسیدن به نتیجه نهایی، پخش برنامه «فیتیله» فعلا متوقف می شود.

 
۳– مدیر پخش و مدیر گروه کودک شبکه دو به دلیل سهل انگاری توبیخ کتبی خواهند شد و جانشین مدیر پخش که مسئول نهایی نظارت برنامه هاست نیز توبیخ و از مسئولیت برکنار می شود.

 
۴- بدیهی می باشد که سازمان صداوسیما پس از بررسی دقیق این موضوع و رسیدن به نتایج نهایی، موارد را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

 
فیلم توهین زشت در برنامه فیتیله به ملت ترک

 
 
عضو شورای اسلامی منظقه تبریزبا انتقاد شدید ازمسوولین صداوسیمای جمهورای اسلامی ایران نسبت به ساخت برنامه های توهین آمیزبه ترک زبان ها درخصوص برنامه ” فتیله ” گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف ترک زبان ایران نمی‌چسبد.

 
به گزارش آذرقلم، حبیب شیری آذر، افزود: آنچه در برنامه هفته اخیر «فتیله» در مورد ترک زبان های کشور مطرح شد تکرار عناوین زشت و نسبت‌های ناروایی می باشد که جز ایجاد اختلاف نتیجه‌ای ندارد.

 
وی اظهار داشت: برنامه فتیله درهفته اخیر ترک زبانها را افرادی معرفی کرد که فرق فرچه دستشویی با مسواک را نمی دانند ودر این برنامه علنا بیشترین توهین به شهروندان ترک زبان شد ومتاسفانه تا کنون هیچ توضیحی نیز از سوی صداوسیما در این مورد اعلام نشده می باشد.



توهین فیتیله
 ،  توهین فیتیله به ترکها
 ،  توهین فیتیله به آذری ها
 ،  برنامه فیتیله

جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها + فیلم

منبع : پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره جزئیات توهین فیتیله و توهین فیتیله به ترکها + فیلم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا