جراحی کیست تخمدان باعث چاقی می شود؟

جراحی کیست تخمدان باعث چاقی می شود؟

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه جراحی کیست تخمدان باعث چاقی می شود؟ را ببینید.

من حدود ۳ماه پیش عمل کیست تخمدان داشتم که باعث شد لوله و تخم دان سمت چپمو بردارن. آیا این عمل هم در اضافه وزن موثر می باشد؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: آیا قرص های اسید فولیک آهن و ضد بارداری باعث اضافه وزن می شود؟ من حدود ۳ماه پیش عمل کیست تخمدان داشتم که باعث شد لوله و تخم دان سمت چپمو بردارن. آیا این عمل هم در چاقی و اضافه وزن موثر می باشد یا خیر؟

پاسخ دکتر فاطمه زارعی، متخصص خواهران و زایمان:
قرص های ضد بارداری صد درصد موجب اضافه وزن می شوند چراکه این قرص ها، قرص های هورمونی هستند و با فعال کردن هورمون های استروژن و پروژسترون موجب افزایش اشتها و در نتیجه اضافه وزن می شوند. قرص آهن موجب افزایش اشتها می شود اما در مقایسه با قرص های ضد بارداری تاثیر کمتری در اضافه وزن دارد. عمل کیست تخمدان خود به تنهایی موجب اضافه وزن نمی شود اما می توانیم اینطور بگوییم که با انجام عمل، استرس پیشین از خانم برداشته می شود و خود به خود اشتهای فرد باز می شود.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم سوال دارید و در مدتی کوتاه به صورت رایگان پاسخش را می خواهید، به این صفحه بروید.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي می باشد يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

جراحی کیست تخمدان باعث چاقی می شود؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره جراحی کیست تخمدان باعث چاقی می شود؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا