جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ (+عکس)

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ (+عکس)

پورتال يک : لطفا جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ (+عکس) را ببينيد.

دوست‌داران خودرو برای تماشا جدیدترین خودروهای روز دنیا منتظر گشایش نمایشگاه بین‌المللی خودروی فرانکفورت یا به اختصار ۲۰۱۵ IAA هستند اما هنوز خودروسازان جزییات زیادی درباره مدل‌هایی که به نمایش خواهند گذاشت، منتشر نکرده‌اند.

پول‌نیوزنمایشگاه امسال فرانکفورت که از روز سه شنبه هفته جاری (۱۵ سپتامبر) برروی رسانه‌ها باز می‌شود، از این جهت قابل توجه می باشد که زخم‌های رکود اقتصادی رو به بهبودی بوده اما صنعت جهانی خودرو همچنان با چالش‌های جدی روبروست.

مقررات سخت‌گیرانه‌تر مربوط به آلایندگی دی اکسید کربن، چالش خودروهای برقی برای جلب نظر مصرف‌کنندگان و شرایط ژئوپلیتیکی در شمال آفریقا، خاورمیانه و روسیه ذهن خودروسازان را مشغول کرده می باشد. علاوه بر این موارد، موضوع نگران‌کننده دیگر کندی رشد بازار چین می باشد که بزرگترین بازار خودروی جهان به شمار می‌رود.

وب پورتال اتوگاید در گزارشی به بررسی ۱۰ خودرویی پرداخته که در میان مدل‌های دیگر سر و صدای بیشتری به پا خواهند کرد. اگرچه بعضی از این خودروها به صورت آنلاین به نمایش درآمده‌اند اما همچنان هیجان زیادی برای تماشا آن‌ها از نزدیک وجود دارد. این مدل‌ها عبارتند از:

۱- بوگاتی ویژن گرن توریسمو

هیجان زیادی پیرامون بوگاتی وجود دارد. تولید ویرون کامل شده و این خودروساز فرانسوی-آلمانی سرگرم کار برروی جانشین آن می باشد که شایع شده چیرون اسم کوچک دارد. با این‌همه بعید به نظر می‌رسد که بوگاتی بخواهد چیرون را در فرانکفورت رونمایی کند، در عوض خودروی مفهومی ویژن گرن توریسموی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

این شرکت تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهند خودروی مفهومی چه شکلی می باشد اما باید منتظر ماند و این خودرو را در نمایشگاه دید. قرار نیست این خودرو به تولید برسد اما احتمالا پیش نمایشی از امکانات و ویژگی‌های چیرون خواهد بود.

۲- هیوندای ان ۲۰۲۵ ویژن گرن توریسمو

هیوندای با خودروی مفهومی ان ۲۰۲۵ ویژن گرن توریسمو به نمایشگاه فرانکفورت ملحق می‌شود اما خبر بزرگ‌تر این می باشد که این خودروساز کره‌ای از موقعیت مذکور برای اعلام پرفورمنس جدیدی استفاده خواهد کرد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

۳- فراری اف۱۲ جی‌تی‌او

فراری می‌تواند یکی از موفق‌ترین حاضران نمایشگاه فرانکفورت باشد. «فراری اف۱۲ جی‌تی‌او» اخیرا دیدن شده می باشد اما همچنان علاقه زیادی نسبت به این خودرو به عنوان یک مدل اف ۱۲ سبک‌تر و سریع‌تر وجود دارد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

۴- کراس اوور مفهومی نیسان

ممکن است اگر این تنها یک کراس اوور مفهومی عادی بود که قرار بود از سوی نیسان در فرانکفورت به نمایش گذاشته شود، در رتبه چندان بالایی قرار نمی‌گرفت اما شایع شده که این مدل مفهومی پیش نمایش مدل بعدی «زد» می باشد که باعث شور و اشتیاق در میان کاربران اینترنتی شده می باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

۵- بنتلی بنتایگا

بنتلی بنتایگا از زمانیکه به شکل مفهومی به عنوان EXP 9F معرفی شد، جالب توجه بوده می باشد. ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل بنتلی مدت‌ها وعده داده بود این شاسی بلند چهار چرخ متحرک سریع‌ترین، قدرتمندترین، لوکس‌ترین و گران‌ترین شاسی بلندی خواهد بود که تاکنون ساخته شده می باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

بنتایگا زمانی که برای نخستین بار معرفی شد، با انتقادهای شدید نسبت به ظاهر خودرو روبرو بود که به طراحی مجدد آن منجر شد. سازنده بریتانیایی این خودرو تصمیم گرفت شاسی بلندش را در آستانه برگزاری نمایشگاه رونمایی کند با اینهمه همچنان هیجان زیادی برای دیدن آن از نزدیک وجود دارد.

مدل مفهومی آئودی ئی ترون کواترو

آئودی در نمایشگاه امسال فرانکفورت مدل مفهومی ئی ترون کواترو را که رقیب «مدل ایکس» تسلا خواهد بود، نمایش می‌دهد. انتظار می‌رود این شاسی بلند در سال ۲۰۱۷ عرضه شود و سه موتور برقی یکی در محور جلو و دو تا در محور عقب داشته باشد که آن را چهار چرخ متحرک می‌سازد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

۷- فراری ۴۸۸ اسپایدر و لامبورگینی هوراکان اسپایدر

با توجه به اینکه این دو مدل در بخش کروکی رقیب یکدیگر خواهند بود، در این فهرست مشترکا در یک مکان قرار گرفته اند. انتظار شگفتی زیادی در زمان رونمایی آنها نمی‌رود زیرا مدل کروکی همتایان کوپه‌شان هستند با اینهمه دیدن یک کروکی فراری یا لامبورگینی هیجان انگیز می باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

۸- اینفینیتی کیو ۳۰

زمانی که مدل مفهومی اینفینیتی کیو ۳۰ برای نخستین بار معرفی شد، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های عرضه شده در بخش کامپکت به شمار آمد. اگر اینفینیتی از طراحی مفهومی این مدل فاصله زیادی نگیرد در این صورت این مدل در بخش لوکس ارزان قیمت می‌تواند مدل جذابی باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

کیو ۳۰ پلتفرمش را با مرسدس ای کلاس به اشتراک خواهد گذاشت به این ترتیب احتمالا این مدل هم یک موتور چهار سیلندری توربوشارژ دو لیتری با قدرت ۲۱۱ اسب بخار خواهد داشت.

۹- جگوار اف- پیس

جگوار تیزرها، ویدیوها و تصاویر متعددی از نمونه اولیه اف- پیس (F-Pace) منتشر کرده می باشد اما این مدل در نمایشگاه فرانکفورت برای نخستین بار در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. اف-پیس نخستین شاسی بلند این خودروساز بریتانیایی خواهد بود و بیشتر به تجربه رانندگی اسپورت معطوف شده تا از مدل عرضه شده از سوی برند خواهرش لندروور متمایز باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

مدل «اف-پیس» پس از ایکس ئی، ایکس اف و فیس لیفت ایکس جی، چهارمین مدل جدیدی خواهد بود که جگوار در سال ۲۰۱۵ معرفی می‌کند و از سال ۲۰۱۶ در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

۱۰- فولکس واگن تیگوان

اگر پیش از این کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ برای قرار گرفتن در این مکان شایسته بود اما این خودروساز کره‌ای جدیدترین کراس اوور خود را به صورت آنلاین نمایش داده می باشد بنابراین شگفتی زیادی به همراه نخواهد نداشت اما نسل جدید فولکس واگن تیگوان هنوز رونمایی نشده می باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵

تیگوان جدید بر روی پلتفرم ام کی بی فولکس واگن ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود تیگوان زمانی که رونمایی شود، شبیه فولکس واگن کراس کوپه GTE باشد.

جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ (+عکس)

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره جذاب‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ (+عکس) با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا