جاده کندوان؛ مه آلود با ترافیک نیمه سنگین

جاده کندوان؛ مه آلود با ترافیک نیمه سنگین

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: درحال حاضر با توجه به مه آلود بودن بخش هایی از مسیر کندوان (کرج – چالوس) در قسمت هزار چم ترافیک نیمه سنگین می باشد.

به گزارش مشرق، رضا کاوه روز پنجشنبه افزود: به علت مه آلودگی در قسمت هزارچم و حجم خوردوها در مسیر کندوان ترافیک نیمه سنگین و تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: هر لحظه بر تعداد خودروها در مسیر رفت و برگشت جاده کرج – چالوس افزوده می شود و هم اکنون به ویژه در شهرستان مرزن آباد، ولی آباد، پل زنگوله و سیاه بیشه شاهد ترافیک نیمه سنگین می باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بارش باران شب گذشته موجب بروز مقطعی ریزش سنگ ریزه در کناره های جاده شده می باشد که با فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری چالوس و بسیج تمامی امکانات در حال حاضر مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد و تمامی نیروهای راهداری در قسمت به حال آماده باش کامل در آمده می باشد تا در صورت نیاز وارد عمل شود.
کاوه از رانندگان خواست با توجه به مه آلودگی بخش هایی از این مسیر و کاهش دید در عمق ۵۰۰ متری با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات لازم را نیز همراه داشته باشند.
وی گفت: بر اساس اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه الی ۲ بامداد روزشنبه از۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
مسوول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: در حال حاضر هوا در سیاه بیشه مه آلود و عمق دید حداکثر ۵۰۰ متر می باشد.
وی درجه حرارت این قسمت را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دما در این قسمت از عصر امروز (پنجشنبه) ابری و کاهش نسبی حداقل پنج درجه همراه با بارش باران و رعد و برق که تا جمعه شب این وضعیت ادامه خواهد داشت.
جاده کرج- چالوس شامگاه چهارشنبه در محدوده تونل های ۶ و۷ واقع در استان البرز براثر جاری شدن سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری بعد از چند ساعت باز و تردد در آن در حال انجام می باشد.

جاده کندوان؛ مه آلود با ترافیک نیمه سنگین

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره جاده کندوان؛ مه آلود با ترافیک نیمه سنگین با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] دانشگاه عالی دفاع ملی همزمان با روز عرفه پذیرای دو شهید گمنام هست پیکر …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استرس دارید؟سراغ بافتنی بروید! Hosein Tohi

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا