توصیه های طب سنتی برای خواهران باردار

توصیه های طب سنتی برای خواهران باردار

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه توصیه های طب سنتی برای خواهران باردار را ببینید.

خواهران باردار برای کاهش تهوع و استفراغ می‌توانند “به” را در فویل پیچیده و در فر پخته و بعد از غذا مصرف شود.

یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه تهوع و استفراغ یکی از شایع‌ترین مشکلات خواهران باردار تا ماه چهارم و گاهی تا آخر بارداری ادامه دارد، توضیحاتی را در این زمینه ارائه نمودند.

سمیه عقیقی با بیان اینکه بارداری، دوران سرنوشت سازی برای جنین و مادر می باشد و باید به اصول تغذیه‌ای و بهداشتی این دوران توجه شود، گفت: در این دوران باید از حمام زیاد، حرکات و ورزش‌های سنگین، پرهیز از نزدیکی زیاد خصوصاً در اوائل باداری و اواخر آن و به ویژه در بارداری اول، پرهیزکرده و نکات لازم در پیشگیری از ضربه میل کردن نیز باید رعایت شود.

توصیه های طب سنتی برای خواهران باردار

این پژوهشگر طب سنتی درباره تهوع و استفراغ در دوران حاملگی اظهار داشت: خواهران
باردار برای کاهش این عارضه می‌توانند “به” را در فویل پیچیده و در فر
پخته و بعد از غذا مصرف شود.

وی ادامه داد: باید در دوران بارداری از پرخوری و کم خوری، از غم و اندوه خصوصاً در پیش از شش هفتگی و بالای هشت ماه، پرهیز از خوشحالی شدید، صداها و بوهای شدید، مالیدن روغن به سر و فریاد زدن نیز باید خودداری کرد.

این محقق طب سنتی، پوشاندن زیر دنده‌ها با پارچه نرم و افزایش دوش گرفتن نزدیک زایمان را به خواهران باردار توصیه کرد و گفت: به، سیب، گلابی، بادام، انار برای خواهران باردار مفید می باشد.

عقیقی با بیان این نوشته که گل بنفشه، ختمی ملینات مضر برای خواهران باردار می باشد، افزود: آنچه قاعده‌آور می باشد مثل لوبیا، نخود، کنجد، گلرنگ، مواد تند و تلخ مثل زیتون کال و چیزهای بادانگیز مثل لوبیا، کبر، باقلا، نخود، کنجد، کرفس برای زن باردار مضر می باشد. وی همچنین بیان کرد: مواد تند و تیز مانند باقلای مصری، زیتون خام، فلفل باید در این دوران خودداری شود.

عقیقی در خصوص تغذیه در ماه نهم بارداری گفت: مصرف روزانه ۹ گرم روغن بادام شیرین صبح ناشتا در صورتی که یبوست شدید دارند، پرهیز از مواد ترش، قابض و غلیظ، نوشیدن شیر گاو روزانه بر حسب تحمل و میل کردن غذای چرب و حلوای چرب قندی با روغن بادام با هدف تسهیل در تولد نوزاد توصیه می‌شود.

توصیه های طب سنتی برای خواهران باردار

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره توصیه های طب سنتی برای خواهران باردار با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا