توصیه دفتر ولایتی به رسانه‌ها درباره مذاکرات هسته‌ای

توصیه دفتر ولایتی به رسانه‌ها درباره مذاکرات هسته‌ای

یک منبع آگاه در دفتر رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتقاد از نقل قول‌های مطرح شده درباره مسائل مربوط به مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: فعالان سیاسی از حرف‌های نسنجیده و نقل قول‌های بدون سند اجتناب کنند.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در دفتر علی‌اکبر ولایتی با اشاره به فضای ایجاد شده در هفته های اخیر پس از اظهارنظر تیم‌های مذاکره‌کننده سابق و فعلی درباره روند گذشته و کنونی مذاکرات هسته‌ای و دستاوردهای آن و در پورتال یک به برخی اخبار و تحلیل‌های منتشره در برخی وبسایت‌ها درباره «پاراف رهبر معظم انقلاب در پای گزارش دکتر ولایتی درباره مذاکرات آلماتی ۲» و با خلاف واقع خواندن این مطالب، تأکید کرد: عملکرد تمام تیم‌های مذاکره‌کننده از گذشته تاکنون روشن هست و باید بر اساس عملکردها قضاوت کرد، نه نقل قول‌ها.

وی افزود: در شرایط کنونی که برجام در مراجع قانونی در دست بررسی هست، لازم هست همه اطراف موضوع، از اظهارنظرهای نسنجیده و نقل قول‌های بدون سند اجتناب کنند.

این مقام مسئول در دفتر ولایتی تصریح کرد: تنها مرجع رسمی برای بیان مطالب منتسب به رهبر معظم انقلاب، دفتر معظم‌له هست.

وی با اشاره به بیانات مکرر رهبر انقلاب که اعلام کرده‌اند مواضع خود را به‌صورت صریح و علنی بیان می‌فرمایند، گفت: با وجود این تأکید ایشان، نباید حرف‌ها و سخنان اصطلاحاً «درِ گوشی» و با کُد و کنایه را برای قضاوت درباره مسائل کلان مطرح کرد و این مسئله باید مورد توجه همه فعالان سیاسی در تمام جناح‌ها باشد.

این منبع آگاه بار دیگر خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری طی ماه‌های اخیر و پس از حصول توافق در مذاکرات بارها تأکید کرده‌اند، برجام یا هر مسئله دیگری نباید منجر به تشتت و دوقطبی شدن جامعه شود و لازم هست امروز که این سند در مراجع قانونی در دست بررسی هست، همگان با همدلی و متانت و تدبیر، ضمن پرهیز از اظهارنظرهای عجولانه، شرایط را برای اتخاذ تصمیم عزتمندانه و منطقی توسط مسئولان کشور فراهم کنند تا ملت ایران در این مقطع حساس نیز همانند گذشته سربلند باشند.

توصیه دفتر ولایتی به رسانه‌ها درباره مذاکرات هسته‌ای

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره توصیه دفتر ولایتی به رسانه‌ها درباره مذاکرات هسته‌ای با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام دفتر کابینت فرید نوید امروز خانم ها حواستان به سرطان ریه باشد!

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] احداث ۱۱۸ سد بزرگ و کوچک در کشور لومیا ۹۵۰ XL قیمتی هم اندازه با ایفون ۶s خواهد داشت

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا