تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

تن تن، قهرمان داستان‌های مصور هرژه، روی صحنه اپرا رفته هست.

از روز پنجشنبه برداشت موزیکالی از داستان ‘جواهرات کاستافیوره’ در بلژیک اجرا می‌شود. نقش تن‌تن را آمانی پیچی، نوجوان ۱۳ ساله‌ای که پیشتر به خاطر استعدادش در آوازخوانی تحسین شده بود، اجرا می‌کند.

به غیر از تن تن و سگش میلو، کاپیتان هادوک دائم الخمر، برادران دوپونت و دوپونط و بیانکا کاستافیوره آوازخوان هم در این اپرا حضور دارند.

بنیاد ‘اپرا برای همه’ در بلژیک این اپرا را تهیه کرده هست.

تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

داستان از آنجا آغاز می‌شود که بیانکا کاستافیوره، خواننده اپرا، به کاخ مولنسار، عمارت اجدادی کاپیتان هادوک، می‌رود و در آنجا جواهراتش دزدیده می‌شود.

هلن برناردی، خواننده سوپرانوی باسابقه بلژیکی نقش کاستافیوره را اجرا می‌کند. صدای خانم کاستافیوره در داستان‌های تن‌تن به طوری توصیف شده که قدرت شکستن شیشه‌ها را دارد.

تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

داستان جواهرات کاستافیوره تنها داستان تن‌تن هست که فقط در کاخ مولنسار اتفاق می‌افتد و در آن تفریحی از ماجراجویی در جنگل و کوه و دریا و شهرهای ناشناخته نیست.

این اپرا تا یک هفته دیگر در بلژیک روی صحنه خواهد بود و تهیه‌کنندگان امیدوارند که آن را در فرانسه هم اجرا کنند.

فرانسوا دو کارپنتری، کارگردان این اپرا، به خبرگزاری فرانسه گفت: “من همیشه این یکی را موسیقایی‌ترین داستان هرژه می‌دانستم.”

او گفته به صحنه بردن این اپرا “تحقق رویای دوران کودکی هست.”

پیش از این استیون اسپیلبرگ هم با اقتباس از تن‌تن فیلمی ساخته هست.

تن‌تن روی صحنه اپرا رفت

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره تن‌تن روی صحنه اپرا رفت با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اطلاعات مهم درمورد ریفلاکس مقام آمریکایی: آغاز عملیات نظامی روسیه در آسمان سوریه / …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پیکر برادر معاون رییس جمهوری تشییع شد دانلود بازی Infinite Flight Simulator v15 08 1

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا