تنها مجری تلویزیون که مثتثنی شده «جین» بپوشد (عکس)

تنها مجری تلویزیون که مثتثنی شده «جین» بپوشد (عکس)

اخبار هنرمندان ، تنها مجری تلویزیون که مثتثنی شده «جین» بپوشد: در حالی که سازمان صدا و سیما مقررات سخت گیرانه ای برای نوع پوشش و رفتارهای خارج از استودیوی مجریان خود داشته و آن را بطور جدی اعمال می کند، اما به نظر می رسد دستکم یک مجری معروف که این روزها به ستاره ای بی رقیب در تلویزیون تبدیل شده، از این قاعده مثتثنی می باشد.
 

مجری تلویزیون،سازمان صدا و سیما


به گزارش پورتال۱ به نقل از عصر ایران، رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» که این شبها موج گسترده ای در ارتباط بیشتر مردم با تلویزیون ایجاد کرده تنها مجری این رسانه می باشد که حق دارد شلوار جین بپوشد و بعضا از لباس هایی استفاده کند که تابحال کمتر بر تن مجریان تلویزیونی دیده شده می باشد.

تنها مجری تلویزیون که حق دارد «جین» بپوشد (+عکس)تنها مجری تلویزیون که حق دارد «جین» بپوشد (+عکس)

سازمان صدا و سیما همواره ضوابط سفت و سختی برای نوع پوشش مجریان تلویزیونی خود داشته و در برابر هرگونه عبور از مقررات در این زمینه بشدت حساس بوده می باشد. این حساسیت حتی موجب شد مدتی قبل یکی از گزارشگران برنامه های ورزشی که در یکی از ایام های سوگواری لباس مشکی نپوشیده بود، در میانه برنامه علیرغم مخالفت، مجبور به تغییر دادن پیراهن شود.
 
با این وجود، شلوار جین پوشیدن رامبد جوان در برخی از شبهای خندوانه نشان می دهد، برخی حساسیتها در این زمینه کاهش یافته و یا آنکه مجری خندوانه که اکنون گوی سبقت را از همه همکاران خود ربوده می باشد در این زمینه از آزادی عمل بیشتری برخوردار می باشد.
 
 هرچند به نظر می رسد در سال های اخیر تسامح بیشتری در این زمینه ایجاد شده و اکنون برخی مجریان جوان تلویزیون بعضا لباس هایی بر تن می کنند که تاکنون سابقه نداشته و با عرف رایج بر صداو سیما همخوان نبوده می باشد.
 
شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما چندی قبل به مجریان و هنرمندان تلویزیون هشدار داده بود در صورت انتشار هرگونه تصاویری از آنها در شبکه های اجتماعی که با هنجارهای رسانه ملی مغایرت داشته باشد، از ادامه کار آنها ممانعت بعمل خواهد آمد. در روزهای اخیر شایع شده بود که ۹ نفر از هنرمندان زن تلویزیون به این علت از ادامه کار در این سازمان منع شده اند، سرگرمی که روز گذشته، رمضان شجاعی کیاسری عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما آن را تکذیب کرد.

تنها مجری تلویزیون که مثتثنی شده «جین» بپوشد (عکس)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا