تمام دوئل‌های مهندس بارسا با ایرانی‌ها

تمام دوئل‌های مهندس بارسا با ایرانی‌ها

سومین برخورد مهندس سابق بارسا و ایرانی‌ها در ایستگاه چهارم لیگ ستارگان به وقوع خواهد پیوست. آنجا که – پنجشنبه ۹ مهر – مجتبی جباری و پژمان منتظری در خانه الاهلی میزبان السد خواهند بود.

تمام دوئل‌های مهندسی بارسا با ایرانی‌هاگروه ورزشی مشرق – با پیوستن ژاوی هرناندز اسپانیایی به السد، جذابیت‌های لیگ ستارگان قطر هم افزایش پیدا کرد.

مهندس ۳۵ ساله بارسا که بیش از ۱۳۰۰ بازی ملی برای ماتادورها انجام داده در ایستگاه اول فوتبال قطر شریک پیروزی ۴ بر صفر السد برابر المسیمیر بود.

قابل توجه اینکه مرد طراح میانه میدان بارسا طی سال‌های ۹۸ تا ۲۰۱۵ امروز برابر تیمی به میدان می‌رود که مثل المسیمیر یک ایرانی را در میانه زمین خود به کار خواهد گرفت.

اول المسیمیر و محمد نوری

السد در دیدار هفته اول فصل خود با ۴ گل از پس المسیمیری برآمد که محمد نوری را به‌عنوان کاپیتان – ۹۰دقیقه تمام- در ترکیب خود داشت.

ژاوی امروز در ایستگاه دوم مسابقه‌ها با ام‌صلال و کاپیتان تیم‌ملی ایران-آندرانیک تیموریان- روبه‌رو خواهد شد هرناندز در دیدار اول السد پاس گل نخست تیمش را به بازیکن کره‌ای این تیم (دقیقه۱۲) داد و نشان داد همچنان مردی تاثیرگذار در طراحی حملات به شمار می‌رود.

دوم آندو سوم جباری و پژمان

السد امروز در خانه ام‌صلال به مصاف تیمی‌ می‌رود که از ایستگاه اول بازی‌ها ۳ امتیاز گرفته و با کسب یک پیروزی می‌تواند ژاوی و همرزمانش را به زیر بکشد.

سومین برخورد مهندس سابق بارسا و ایرانی‌ها در ایستگاه چهارم لیگ ستارگان به وقوع خواهد پیوست.

آنجا که – پنجشنبه ۹ مهر – مجتبی جباری و پژمان منتظری در خانه الاهلی میزبان السد خواهند بود.

ژاوی اسپانیایی در تقابل‌های بعدی خود با ایرانی‌ها جمعه ۸ آبان‌ ماه و چهارشنبه ۱۲ آبان به ترتیب در هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برابر العربی و دژآگه و الغرافه و مسعود شجاعی قرار خواهد گرفت.

بی‌تردید دنبال کردن نتایج تمام دیدارهای یاد شده و روند برگزاری آن‌ها برای هواداران ژاوی و البته ملی‌پوشان ایرانی جالب توجه خواهد بود.

تمام دوئل‌های مهندس بارسا با ایرانی‌ها

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره تمام دوئل‌های مهندس بارسا با ایرانی‌ها با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] یادگاری حسین و مجتبی ۱۰ شادی پس از گل عجیب و خنده دار ویدیو

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ایجاد بحران انسانی غیرقابل تحمل در قلب اروپا ابزار جدید انکارا علیه دمشق اردوغان تلاش می کند از بحران اوارگان سوری برای سرنگونی ارتباط سبک زندگی با بیماری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا