تماشا اختلالات قلبی با این عوامل

اخبار

تماشا اختلالات قلبی با این عوامل

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تماشا اختلالات قلبی با این عوامل را ببینید.

6356

انواع بیماریهای قلبی را باید بشناسید و در پی درمان هرکدام برآیید توصیه می کنیم با انواع علائم این اخنلال خطرناک در بدنتان آشنا شوید و در صورت تماشا به پزشک متخصص مراجعه کنید

یک متخصص قلب و عروق، بیماری عروق کرونر را شایع‌ترین بیماری قلبی خواند و گفت: عناوین مختلف این بیماری ایسکمی قلبی، انفارکتوس قلبی یا آنژین صدری اسم کوچک دارد.

سیده طوبی کاظمی  اظهار کرد: در تقسیم بندی بیماری‌های قلبی, قلب دارای عضله, دریچه,سیستم هدایتی و عروق کرونر است و اختلال در هر کدام از این قسمت‌ها می‌تواند بیماری قلبی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین علامت قلبی در بیماری عروق کرونر، درد قفسه صدری است، گفت: درد قفسه صدری در اثر نرسیدن خون کافی به عضله قلب ایجاد و درد ویژگی‌های خاص خود را دارد. درد معمولا در قسمت وسط قفسه سینه که به دست چپ هم می‌تواند انتشار پیدا کند، است.

کاظمی ادامه داد: در دوران جنینی ممکن است در مسیر تشکیل قلب اختلال ایجاد شود و انواع بیماری‌های مادرزادی قلب را به همراه داشته باشد. اغلب درد به صورت یک منطقه بوده و نقطه‌ای نیست. البته لازم است بدانیم که درد قلبی می‌تواند از ناف تا فک تحتانی را تحت تاثیر قرار دهد.

کاظمی با اشاره به مدت دردهای قلبی، افزود: دردهای قلبی که در اثر کاهش خون رسانی به عضله قلب ایجاد می‌شوند اغلب ۲ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و دردهای لحظه‌ای و کوتاه کمتر از ۳۰ ثانیه اغلب مربوط به قلب نیستند.

وی با بیان اینکه دردهای سکته قلبی اغلب طولانی در حد چندین ساعت است، خاطر نشان کرد: درد قلبی اغلب در حین فعالیت، سربالایی رفتن، تند رفتن ایجاد می‌شوند و معمولا با استراحت یا گذاشتن قرص زیرزبانی نیتروگلیسیرین بهبود می‌یابند.

این متخصص قلب و عروق، یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که درد سکته قلبی در حین خواب، بلافاصله بعد از بیدار شدن و همچنین در حین فعالیت ممکن است ایجاد شود.

(ایسنا)

تماشا اختلالات قلبی با این عوامل

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره تماشا اختلالات قلبی با این عوامل با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] انتظار برگ ریزان اجاره بها در پاییز قیمت ها داستان شکار معروفترین شیر دنیا، …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اردوی تیم ملی اسلالوم ابهای خروشان بانوان برگزار می شود برای ۵ عنوان از امتحانات ترم تابستان ۹۴ اصلاحیه منتشر شد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا