تلگرام، باز هم قربانی گرفت

تلگرام، باز هم قربانی گرفت

اخبار حوادث ، تلگرام، باز هم قربانی گرفت:  فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از یك مورد اخاذی اینترنتی در یكی از شبكه‌های اجتماعی موبایلی در این شهرستان خبر داد.

تلگرام،قربانی،حادثه


 به گزارش پورتال۱ به نقل از پلیس فتا، سرهنگ شعبان غربا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تفریحی پلیس، گفت، روز گذشته در راستای تماس یكی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یك مورد اخاذی از یك خانم ۲۴ ساله موضوع به صورت جدی در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان گرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از مراجعه نزدیكترین واحد گشتی به محل كار فرد تماس‌گیرنده، ماموران دریافتند كه این خانم ۲۴ ساله به دلیل توطئه‌های پرویز ۳۵ ساله ساكن گرگان به صاحب این مغازه پناه آورده و از وی درخواست كمك كرده هست.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان كرد: این خانم ۲۴ ساله كه ساكن یكی از شهرستان‌های استان خراسان شمالی هست، در اظهاراتش به پلیس گفت كه مدتی پیش از طریق شبكه اجتماعی تلگرام با شخصی آشنا شد كه خود را بهرام معرفی كرد و پس از رد و بدل كردن عكس، ارتباط مجازی ما بیشتر شد.
سرهنگ غربا گفت: این خانم ادامه داد: پس از مدتی، بهرام مرا تهدید كرد كه اگر به گرگان نیایم و خواسته‌های او را برآورده نكنم، عكسم را همه جا پخش خواهد كرد و آبرویم را می‌برد.

وی اضافه كرد: این دختر جوان تاكید كرد كه برای حفظ آبرویش به گرگان آمده اما در زمان ملاقات با این فرد متوجه شد كه فرد مورد نظر در زمان ارسال عكس خودش، برای فریب این دختر جوان، عكس دیگری را ارسال كرده اما با تهدید وی، چند روزی در خانه این فرد زندانی بوده هست.

فرمانده انتظام شهرستان گرگان تصریح كرد: این خانم ۲۴ ساله نیز در فرصت مناسب و در زمانی كه متهم در خانه نبوده، بلافاصله از محل متواری شد و به صاحب مغازه محل پناه برده هست.
سرهنگ غربا بیان كرد: بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی و انجام تعقیب و مراقبت پلیسی، متهم در هنگام پرسه‌زنی در محل، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از متهم، ماموران یك دستگاه تلفن همراه را كشف كردند كه پس از بازدید از تلفن همراه وی، ماموران تعداد زیادی تصاویر غیراخلاقی را كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان اظهار كرد: تحقیقات تكمیلی قضایی و انتظامی برای تكمیل شدن پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ غربا تاكید كرد: دفت در استفاده از شبكه‌های اجتماعی بخصوص شبكه‌های اجتماعی موبایلی، عدم اشتراك تصاویر و دقت در پاسخ به پیام‌های افراد ناشناس، از جمله مواردی هست كه با رعایت آن به سادگی می‌توان از پیشگیری وقوع چنین آسیب‌هایی جلوگیری كرد.

وی گفت: آموزش استفاده از فضای مجازی، آگاه‌سازی در خصوص آسیب‌های پیرامون استفاده از شبكه‌های اجتماعی و توجه به توصیه‌های پلیسی و امنیتی نقش بسیار موثری را در پیشگیری از وقوع جرائم اینترنتی دارد.

سرهنگ غربا در پایان ابراز كرد: بانوان بیشترین اقشاری هستند كه طعمه سودجویان و فرصت‌طلبان قرار می‌گیرند، لذت رعایت نكات حفاظتی و پیشگیرانه، برای بانوان و دختران یك امر ضروری و حیاتی هست.

تلگرام، باز هم قربانی گرفت

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا