تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج / زیبایی چهره خانم بازیگر دو چندان شد + عکس

سلامت

تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج / زیبایی چهره خانم بازیگر دو چندان شد + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج / زیبایی چهره خانم بازیگر دو چندان شد + عکس را ببینید.

مریم مومن چند هفته پیش با انتشار ویدیوی در کنسرت فرزاد فرزین خبر از ازدواجش داد. تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته و زیبایی چهره خانم بازیگر بیشتر از قبل شده است.

عکس جدید مریم مومن بعد از ازدواج

تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج / زیبایی چهره خانم بازیگر دو چندان شد + عکس

سن و تحصیلات مریم مومن

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت.

ماجرای ازدواج مریم مومن

 مریم مومن سال ۱۳۹۹ تایید کرد در یک رابطه عاشقانه قرار دارد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود. او حتی در این گفتگو جزئیات بیشتری از این رابطه افشا کرد و مادرش خانم علیزاده هم صحبتی هایی داشت با این حال شهریور سال ۱۴۰۲ در برنامه چیدانه خبر ازدواج خود را کاملا تکذیب کرد! اما چند هفته گذشته خانم بازیگر با منتشر کردن ویدیویی در کنسرت فرزاد فرزین خبر ازدواجش را تایید کرد.

شروع بازیگری مریم مومن

با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش آغاز شد تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ سله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت. پخش این سریال در پاییز ۱۳۹۷ از شبکه سه او و حسام منظور را بشدت معروف کرد.

 داستان طلاق پدر و مادر مریم مومن

خانم بازیگر: طلاق به نظر برسد الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و مشاهده ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج / زیبایی چهره خانم بازیگر دو چندان شد + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج / زیبایی چهره خانم بازیگر دو چندان شد + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا