تعداد جانباختگان و مفقودان ایرانی اهل سنت در فاجعه منا

تعداد جانباختگان و مفقودان ایرانی اهل سنت در فاجعه منا

پایگاه تفریحی تحلیلی انتخاب (پورتال) :

مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری گفت: ۶۰ نفر از زائران اهل سنت همچنان مفقود هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج؛ حجت الاسلام والمسلمين علي اكبر عطاران در همايش علمي علما و روحانيون اهل سنت ضمن عرض تسليت به مناسبت درگذشت جمعي از زائران بيت الله الحرام در منا گفت: فاجعه روي داده در منا بسيار عميق، دردآور و جانكاه می باشد.

وي گفت: بعيد می باشد به اين زودي ها عمق فاجعه منا را درك و لمس كنيم. عمق فاجعه منا به قدري بزرگ و دردناك می باشد كه نه تنها ايران اسلامي بلكه همه جهان اسلام را متاثر كرده می باشد. داغ اين فاجعه بزرگ وقتي مشخص خواهد شد كه حاجيان به اوطان خود برگردند و خانواده ها سراغ عزيزانشان را بگيرند.

مدير امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبري در ادامه به تعداد مفقودان و مصدومان كاروان هاي اهل سنت در حادثه منا اشاره كرد و گفت: در حادثه منا در ميان كاروان هاي اهل سنت كاروان هاي استان گلستان، آذربايجان غربي، كردستان و خراسان رضوي بيشترين آسيب را ديده اند.

عطاران تاكيد كرد: در اين حادثه ۲۴ زائر اهل سنت به رحمت خدا رفته و ۶۰ زائر نيز جزء مفقودان هستند كه از اين تعداد ۳۱ نفر زائر خانم و ۲۹ نفر زائر مرد هستند.

وي گفت: در حادثه منا ۵۰ نفر از زائران اهل سنت نيز مجروح شده بودند كه خوشبختانه حال عمومي همه آنها خوب و عمدتا از بيمارستان ها مرخص شده اند.

تعداد جانباختگان و مفقودان ایرانی اهل سنت در فاجعه منا

منبع : انتخاب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ساعات مهم برای اوج عصبانیت نقش رژیم غذایی، خواب، ورزش و فعالیت اجتماعی در …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] جزییات ثبت اسم پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته اعلام شد ۲۹ مهر اخرین فرصت اعترا ۴ دقیقه پیش Xenowerk 1 3 6 دانلود بازی اکشن تیراندازی برای اندروید دیتا مود امروز

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا