تصویری از ساندرا بولاک و جرج کلونی، پشت‌صحنه «جاذبه»

تصویری از ساندرا بولاک و جرج کلونی، پشت‌صحنه «جاذبه»

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:

تصویری از ساندرا بولاک و جرج کلونی، پشت‌صحنه «جاذبه» فرهنگ > سینما – ساندرا بولاک و جرج کلونی سال ۲۰۱۳ در فیلم «جاذبه» بازی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «جاذبه» به کارگردانی آلفونسو کوارون برای نخستین بار  سال ۲۰۱۳ در هفتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد. این فیلم سال ۲۰۱۴ در هفت رشته مختلف جایزه اسکار را دریافت کرد. ساندرا بولاک در این فیلم در نقش مهندس سازمان فضایی آمریکا (ناسا) در یک سفر فضایی به همراه یک فضانورد باتجربه با نقش‌آفرینی جرج کلونی با خطرات زیادی روبه‌رو می‌شود. عکس زیر دو بازیگر اصلی این فیلم را در نمایی از پشت صحنه این اثر سینمایی نشان می‌دهد.
ساندرا بولاک و جرج کلونی
۵۷۲۴۱

کلید واژه ها: آرتیستان سینمای جهان – سینمای جهان –

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۸:۰۰:۰۰

تصویری از ساندرا بولاک و جرج کلونی، پشت‌صحنه «جاذبه»

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] Sidebar Launcher Pro 3 4 3 for Android 2 3 فرش کرمان ثبت جهانی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نمایندگان AFC از امکانات باشگاه تراکتورسازی بازدید کردند تصاویر آیا لاغر شدن باعث ایجاد چین و چروک می شود؟

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا