تصاویر منحصر به فرد از یافتن آب روی مریخ

تصاویر منحصر به فرد از یافتن آب روی مریخ

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تصاویر منحصر به فرد از یافتن آب روی مریخ را ببینید.

اخبار گوناگون ، تصاویر منحصر به فرد از یافتن آب روی مریخ: هفته‌ی گذشته ناسا با برگزاری کنفرانسی بصورت رسمی تایید کرد که در روی کره‌ی مریخ آب وجود دارد. در ادامه به تماشای ۱۰ تصویری خواهیم پرداخت که در طول سال‌های گذشته نقشی انکارناپذیر در فرآیند رسیدن به این نتیجه برای ناسا ایفا کرده می باشد.

تصاویر،مریخ،آب


به گزارش پورتال۱ به نقل از جام نیوز،  هرچند پیش از این نیز گمانه‌هایی در خصوص یافتن آب روی ماه عنوان شده بود، اما هفته‌ی گذشته ناسا با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی رسما از وجود آب روی کره‌ی مریخ پرده برداشت. نتیجه‌گیری ناسا حاصل چندین سال تحقیقات و تصویربرداری از سطح این کره می باشد که در نهایت دانشمندان را به این نتیجه رسانده می باشد. در ادامه تصاویری را دیدن خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به تاریخ پی بردن به وجود آب در روی سطح کره‌ی مریخ نگاهی کرد.

 ناسا در جریان برگزاری مراسم خود بصورت قطعی اعلام کرد که روی کره‌ی مریخ آب وجود دارد. در تصاویر جدید منتشر شده از این کره می‌توان به روشنی حرکت و جابجا شدن آب روی سطح کره‌ی مریخ را دید. آخرین تصاویر منتشر شده از کره‌ی مریخ بسیار زیبا و جالب توجه هستند و این تصاویر نقش بسیار مهمی در کشف وجود آب روی کره‌ی زمین داشته‌اند. البته نباید تصاویر ثبت شده در ده سال اخیر را از یاد برد که دید بهتری را از کره‌ی مریخ در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

در ادامه تصاویری را از سطح مریخ به نمایش خواهیم گذاشت که شامل تصاویر برگرفته از اولین تحقیقات روی مریخ در سال ۲۰۱۱ تا جدیدترین آن‌ها می باشد که هفته‌ی گذشته منتشر شده می باشد.

تصویر زیر نمایی هوایی از آبراه‌های مریخ را نمایش می‌دهد.

تصاویر،مریخ،آب


 تصویر زیر رگه‌های آب را در منطقه‌ی کوهستانی مریخ نمایش می‌دهد.


تصویر مورد نظر Corprate Chasma را نمایش می‌دهد که براساس باور محققان سرچشمه‌ی آب‌های موجود در سطح مریخ می باشد.

تصاویر،مریخ،آب

تصاویر،مریخ،آب

 
تصویر زیر نمایی منحصربفرد به فرد از وجود آب روی کره‌ی زمین را نشان می‌دهد که در آن آب موفق به شکافتن سطح مریخ و باز کردن راه خود شده‌اند.

تصاویر،مریخ،آب

 
تصویر زیر نمایی از کانال‌های ژولی را نمایش می‌دهد که در سال ۲۰۰۷ کشف شده‌اند.

تصاویر،مریخ،آب

تصاویر منحصر به فرد از یافتن آب روی مریخ

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره تصاویر منحصر به فرد از یافتن آب روی مریخ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا