تصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان

سلامت

تصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه تصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان را ببینید.

به نقل از زمان صبح: مریم اوزرلی بازیگر معروف سینما ترکیه به طور مرتب با اشتراک گذاری هایش در تیتر مجلات قرار می‌گیرد. او روز گذشته عکس های تولد دختر کوچکش را به اشتراک گذاشت. مریم اوزرلی بازیگر سینما ترکیه در بین بسیاری از طرفدارانش از جمله در میان ایرانی ها با نقش «خرم سلطان» در سریال تاریخی حریم سلطان به شهرت رسید.

او با زیبایی، ثروت اندوزی و عکس هایش مدام در تیتر مجلات قرار میگیرد. مریم اوزرلی عکس های تولد دختر کوچکش «لی‌لی» را به اشتراک گذاشت.

زتصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان

او که در یک جشن تولد خودمانی با حضور پدر و مادرش ۲ سالگی دخترش را جشن گرفت نوشت: «تولدت مبارک لی‌لی. ما خیلی دوستت داریم.»

زتصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان

ین بازیگر زیبا همه زندگی اش را وقف کار و فرزندانش کرده است.اوزرلی که از پدری ترک و مادری آلمانی متولد شده است، زندگی اش را به دور از هیاهو در آلمان سپری می‌کند.

زتصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان

او اولین دخترش «لارا» را از همسر اولش که اصالتا ترک است را در سال ۲۰۱۴ به دنیا آورد و دختر دومش «لی‌لی» را در سال ۲۰۲۱ از همسر آمریکایی خود دارد.

 

تصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تصاویر/ جشن تولد خودمانی دختر خرم سلطان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا