تصادف ۳ چهره سرشناس در هفته اخیر (عکس)

تصادف ۳ چهره سرشناس در هفته اخیر (عکس)

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تصادف ۳ چهره سرشناس در هفته اخیر (عکس) را ببینید.

اخبار گوناگون ، تصادف ۳ چهره سرشناس در هفته اخیر: تصادف مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، باران کوثری بازیگر سینما و علیرضا منظری، نماینده مجلس در پایان هفته خبرساز شد.

تصادف،مهرداد میناوند،باران کوثری


به گزارش پورتال۱ به نقل از جام نیوز، مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس از حادثه واژگون شدن خودرویش جان سالم به در برد. ماجرا از آنجا شروع شد که مهرداد میناوند روز پنجشنبه برای افتتاح دیوار ۴۷ به رشت سفر کرد؛ اما در جاده رشت به نوشهر خودروی وی واژگون شد.

تصادف،مهرداد میناوند،باران کوثری


 
میناوند که به جای بازگشت به تهران از مسیر خط کناره رشت به مازندران عازم بابل بود تا بر سر مزار هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس حاضر شود، در نیمه راه و در نوشهر دچار حادثه شد و خودروی لندکروز وی به شدت آسیب دید.

 ابتکار دیوار ٤٧ رشت از سوی یک موسسه خیریه و برای کمک به کودکان سندرم دان برنامه ریزی شده بود و از مهرداد میناوند و بهنام ابوالقاسم پور به عنوان مهمان دعوت شده بود.

 تصادف خانم بازیگر

باران کوثری نیز در صحنه فیلمبرداری تصادف کرد. ساعت ۴ بامداد دیروز، درتماس فردی با سامانه ۱۱۵ اورژانس، معلوم شد باران کوثری، بازیگر سینما دچار سانحه تصادف شده می باشد.

 امدادگران اورژانس با اعزام به محل حادثه تماشا کردند باران کوثری همراه دو سرنشین دیگرخودرو آسیب دیده اند که به بیمارستان دی تهران منتقل شدند. در حال حاضر باران کوثری دچار تروما شده می باشد.

تصادف،مهرداد میناوند،باران کوثری


 
همچنین منصور لشگری قوچانی، تهیه کننده «هفت ماهگی» درباره این حادثه گفت: باران کوثری در سر صحنه فیلمبرداری این فیلم با یک جرثقیل تصادف کرد که شکر خدا، سرنشینان خودرو حالشان خوب می باشد و از بیمارستان مرخص شده اند؛ اما باران کوثری باید تا ۴۸ ساعت استراحت مطلق داشته باشد. این بازیگر از منطقه سروصورت مجروح شده ولی زخمش عمیق نبوده و هوشیاری اش را حفظ کرده و صحبت می کند.

این در حالی می باشد که در متن صفحه پیچ اینستاگرام باران کوثری آمده می باشد: «حال باران خوب می باشد. متاسفانه سرصحنه فیلمبرداری در یوسف آباد خودرویی که خانم کوثری در آن حضور داشت با یک دستگاه تریلی که در پیچ توقف کرده بود تصادف کرد و الان در بیمارستان بستری می باشد.»

 تصادف نماینده مجلس

حادثه سوم در شهرستان بافت و برای نماینده مردم این شهرستان در مجلس رخ داد.

در این باره گزارش داد: خودروی علیرضا منظری توکلی در حالی که با فرزندش به سمت محل برگزاری رزمایش گردان های بسیج در حرکت بود، واژگون و این حادثه باعث مصدومیت آنها شده و برای درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت منتقل شدند.

تصادف،مهرداد میناوند،باران کوثری

 این نماینده به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شد، اما فرزند وی به دلیل شدت جراحات به مرکز استان اعزام شده می باشد.

تصادف ۳ چهره سرشناس در هفته اخیر (عکس)

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره تصادف ۳ چهره سرشناس در هفته اخیر (عکس) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا