تحریف سخنان سخنگوی دولت در خصوص اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به صنعت

تحریف سخنان سخنگوی دولت در خصوص اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به صنعت

آگاهی از این موضوع که دولت به طور جد بنادارد با وجود کمبودهای مالی از صنعت داخلی حمایت کند،این موضوع به مذاق عده ای خوش نیامده و حال که منابعی برای توسعه صنایع کشور تخصیص داده شده می باشد معلوم نیست چرا و با چه رویکردی برخی از جریانهای داخلی، در صدد تشویش اذهان عمومی هستند.

آفتاب :

در ماه های اخیر، شاهدکمپین “نه به خرید خودروی صفر” در  کشور بودیم که به اعتقاد بسیاری ازکارشناسان و نیز مردم معطوف به کیفیت پایین و قیمت نامناسب ودر عین حال انحصار بازار داخلی بود.

 به گزارش آفتاب، بدون تردید باید به شهروند ایرانی این حق را قایل شد که به خودرو مناسب، با امکانات روز و قیمت رقابتی دسترسی داشته باشد.

اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری در ارتباط با این موضوع به چشم می خورد استفاده ابزاری برخی رسانه‌ها از این رویداد در جهت منافع فردی و گروهی می باشد.

 به طوری که مصداق بارز این ادعا، تحریف سخنان سخنگوی دولت در خصوص اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به صنعت کشور می باشد که متاسفانه در یک اقدام غیر حرفه‌ای، یک رسانه داخلی با تحلیل‌ها و برداشت‌های اشتباه چنین نتیجه گرفته می باشد که قرار می باشد تمام یا بیشتر این منابع به صنعت خودرو کشور  اختصاص داده شود و این در حالی  می باشد که سخنگوی دولت در اظهارات خود به دفعات تاکید کرده می باشد که این  مبالغ به تمام صنعت کشور تخصیص می یابد. 

به نظر می رسد با توجه به شرایط حال حاضر کشور و آگاهی از این موضوع که دولت به طور جد بنادارد با وجود کمبودهای مالی از صنعت داخلی حمایت کند،این موضوع به مذاق عده ای خوش نیامده و حال که منابعی برای توسعه صنایع کشور تخصیص داده شده می باشد معلوم نیست چرا و با چه رویکردی برخی از جریانهای داخلی، در صدد تشویش اذهان عمومی هستند.

مضاف بر این سخنگوی دولت در آخرین نشست سرگرمی خود توضیح مبسوطی در مورد نحوه تخصیص اعتبار ارایه کرد و حتی از نظارت دولت بر نحوه به کارگیری این منابع در صنعت خبر داد.

نکته قابل تامل دیگر اینکه افزایش کیفیت و ارایه آن بر اساس قیمت منطقی، همواره یکی از اهداف مسئولان دولت یازدهم بوده می باشد و لذا انتظار می رود با توجه به عزم دولت در این مسیر رسانه‌های کشور نیز فضا را بدون هر گونه فرافکنی ملتهب ننموده و منافع ملی را بر منافع گروهی خود ارجح بدانند که این حداقل انتظار مشترک مردم و دولت می باشد.

تحریف سخنان سخنگوی دولت در خصوص اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به صنعت

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] رکورد پرتاب دیسک بانوان ایران شکسته شد Uface 8211 Unique Face Maker v2 0 …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] حکم رییس جمهور برای انتصاب «دبیر شورای عالی و رییس مرکز فضای مجازی کشور» ایکاردی قفل کیه وو را باز کرد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا