بوی کباب و فواید موجود در آن

بوی کباب و فواید موجود در آن

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بوی کباب و فواید موجود در آن را ببینید.

grilling_tips

 آیا تا بحال بوی کباب برایتان لذتبخش نبوده می باشد و شما را به نوش جان کردن غذا ترغیب نکرده می باشد سعی کنید بوی آن را هنگام طبخ استشمام کنید چون مقوی قلب و قوای بدنی می باشد!

رئیس مرکز تحقیقات کار آزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد گفت: بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن می باشد، بنابراین بهتر می باشد افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند.

محسن ناصری درباره وزن ایده‌ال اظهار داشت: متاسفانه امروزه وزن متناسب از دیدگاه بانوان مانکن‌های آمریکایی هستند.
به گفته وی وزن ایده‌ال وزنی می باشد که صحت و سلامتی در آن به حداکثر می باشد. ما یک سرو داریم یک چنار؛ پس هیکل و تناسب بدن افراد با هم متفاوت می باشد, انسان‌ها از یکدیگر مجزا هستند.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد افزود: بسیاری از بانوان خود را با دیگران مقایسه می‌کنند و گرفتار افراد شیاد برای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده‌ال از دیدن خودشان می‌افتند.

ناصری ادامه داد: یکی از عوامل بیمار شدن و اضافه وزن؛ پُرشدن رگ‌های خونی از مواد زائد یعنی به هم نوش جان کردن رابطه ظرف و مظروف که کاهش غذا یا کاهش کمیت یا کاهش کیفیت می باشد، بنابراین راه رفع آن؛ امتلاء بدن از مواد زائد می باشد.

وی اضافه کرد: برخی از افراد باید غذای با کیفیت مصرف کنند مانند افرادی که معده‌های ضعیفی دارند, این افراد باید غذای با کیفیت و با حجم کم مصرف کنند چرا که معده توانایی هضم غذاهای سنگین را ندارد.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد عنوان کرد: مصرف غذاهای سبک مانند آب گوشت‌ تهیه شده از مرغ خانگی یا گوشت گوسفند و تلیت کردن بسیار به تقویت بدن کمک می‌کند و می‌توان کمی زعفران و چند عدد بادام نیز به آن اضافه کرد.

ناصری یادآور شد: بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن می باشد و بهتر می باشد افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند زیرا بوی کباب قلب را تقویت می‌کند البته باید کباب از راسته گوسفند باشد.

تسنیم

بوی کباب و فواید موجود در آن

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره بوی کباب و فواید موجود در آن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام در یک شرکت راهسازی مشهد تصاویر/ کارخانه جدید ایرباس در آمریکا

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۳۴ کشته در حمله جنگنده های سعودی به استان صعده یمن ساز ناکوک مسیول محیط زیست در عرصه سیاست خارجی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا