بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس را ببینید.

بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

آیا عادت دارید فقط قهوه بخورید؟ خب، پس از مطالعه این مقاله از این به بعد هر چند زمان یک‌بار آفوگاتو را هم امتحان می‌کنید چون ما بهترین رسپی آفوگاتو را در اختیارتان می‌گذاریم. 

در این نوشته می‌خوانید: 

  • قهوه و بستنی را خوش‌مزه‌تر کنید!
  • اسپرسو و بستنی، چی میشه این خوشمزه؟! 
  • آفوگاتو چیست؟
  • بهترین بستنی برای آفوگاتو
  • مواد مورد نیاز
  • بهترین رسپی آفوگاتو
  • نکات و ترفندهایی برای بهترین رسپی آفوگاتو
  • ایده‌های برتر برای رسپی آفوگاتو
  • توضیحات تکمیلی

قهوه و بستنی را خوش‌مزه‌تر کنید!

بله! قهوه سرد معمولی خود را با این دستورالعمل خیره‌کننده آفوگاتو ارتقاء بدهید که نه فقط در روزهای گرم تابستان بلکه در روزهای سرد کنار وسایل گرمایی هم حسابی می‌چسبد. 


پیشنهاد ویژه پورتال یک: آشنایی با متخصص تغذیه و تناسب اندام


بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

اسپرسو و بستنی، چی میشه این خوشمزه؟! 

دستورالعمل درست کردن آفوگاتو بسیار ساده است: بستنی وانیلی یا ژلاتو را به یک لیوان اضافه کنید، سپس اسپرسو داغ را روی آن بریزید. به همین سادگی! تضاد بین ژلاتوی سرد و خامه‌ای و قهوه داغ، چنان خلق و خوی شما را تغییر می‌دهد که باور کردنش سخت است.
این خوشمزه خنک را با قاشق بخورید، سپس قهوه فوق‌العاده خامه‌ای را بنوشید تا تمام شود. به قول خارجی‌ها یامی! به قول خودمان به به! چه دسری!

آفوگاتو که در ایتالیایی به معنای «غرق شده» است، یک دسر سنتی است که حاوی بستنی وانیلی یا ژلاتوی «غرق شده» در یک شات اسپرسو است.

آفوگاتو چیست؟

اجازه بدهید اول ببینیم آفوگاتو چیست. آفوگاتو که در ایتالیایی به معنای «غرق شده» است، یک دسر سنتی است که حاوی بستنی وانیلی یا ژلاتوی «غرق شده» در یک شات اسپرسو است. از آن با اسم کوچک غرق در قهوه هم اسم کوچک می‌برند. 
اما این دسر چرا اینقدر خوش‌مزه و همه‌پسند است؟ چون جادو دارد. جادوی آن زمانی رخ می‌دهد که اسپرسو داغ روی ژلاتو سرد ریخته می‌شود و تعادلی کامل بین طعم‌ها و دما ایجاد می‌کند. همانطور که قهوه داغ ژلاتو را ذوب می‌کند، در اصل دو دسر را در یک دسر به دست می‌آورید. 
اگر دستگاه اسپرسوساز ندارید، اصلا نگران نباشید! می‌توانید با استفاده از فرنچ‌پرس، موکا یا حتی قهوه فوری یک آفوگاتو خوشمزه درست کنید. فقط مطمئن شوید که یک فنجان قهوه قوی دم کنید و بعد همه چیز برای درست کردن آفوگاتو آماده است.
آفوگاتو سنتی با ژلاتو وانیلی درست می‌شود، اما دست شما بسته نیست، می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از هر طعمی از ژلاتو یا بستنی که دوست دارید استفاده کنید. برخی از گزینه‌های شاخص عبارتند از شکلات، کارامل یا پسته. اوف! چه خوش‌مزه‌ای!


بیشتر بخوانید: طرز تهیه عدس سرخ شده با سالسا


بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

بهترین بستنی برای آفوگاتو

انتخاب بستنی مناسب برای آفوگاتو، یک نکته کلیدی است یا به قولی فوت و فن درست کردن یک آفوگاتو که انگشت‌هایتان را هم با آن بخورید. با در نظر گرفتن این موضوع، بهترین بستنی برای یک آفوگاتو، وانیل یا ژلاتو است. البته وانیل تنها گزینه نیست! می‌توانید این دسر را مانند قهوه سرد هم در نظر بگیرید: دوست دارید چه چیزی در آن بریزید؟ طعم‌هایی را که دوست دارید به آن اضافه کنید. کارامل دوست دارید؟ ممکن است هم موکا، می‌توانید سراغ فندق یا حتی نارگیل هم بروید. در این‌باره، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد!

مواد مورد نیاز

بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

بهترین رسپی آفوگاتو

مراحل درست کردن آفوگاتو کاملا آسان است. این دستورالعمل آسان را دنبال کنید: 
۱- قهوه را دم کنید. اول زمان دم کردن یک اسپرسوی خوشمزه است. از هر روشی که ترجیح می‌دهید استفاده کنید و از قهوه‌ای که بیشتر دوست دارید استفاده کنید. به این دلیل که قهوه در ژلاتو ذوب می‌شود، بهتر است یک قهوه غلیط دم کنید. البته، طعم قهوه را ملایم ترجیح می‌دهید، هیچ اشکالی ندارد. همان‌طور که گفتیم هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد و در هر صورت، این دسر شماست و این شما هستید که باید دوستش داشته باشید.
۲- بستنی یا ژلاتو را بردارید در حالی که اسپرسو در حال دم شدن است، ژلاتو یا بستنی وانیلی را در یک لیوان کوچک نوشیدنی بریزید. فکر می‌کنم دو اسکوپ ایده‌آل است و بهتر است آن را در لیوان دهن گشاد سرو کنید تا راحت‌تر خورده شود.
۳- اسپرسو را روی بستنی بریزید. وقتی اسپرسو دم کشید و داغ شد، آن را مستقیم روی بستنی بریزید. حواستان باشد که چون قهوه داغ است و آن را روی بستنی سرد می‌ریزید، لیوانتان ضد حرارت باشد. اگر این‌طور نباشد ممکن است لیوان تحت شوک تغییر دما ترک بخورد.
می‌توانید کمی از نوشیدنی مورد علاقه خود را روی این آفوگوتای خوش‌مزه بریزید و سپس روی آن را با خرده‌های شکلات تزئین کنید. یامی!


بیشتر بخوانید: اسنک های مقوی در بارداری، کدام ها است؟


بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

نکات و ترفندهایی برای بهترین رسپی آفوگاتو

برخی از این نکات و ترفندها را برای ایجاد بهترین آفوگاتو امتحان کنید:

بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

ایده‌های برتر برای رسپی آفوگاتو

این راه‌های خوشمزه را امتحان کنید تا ترکیبی از قهوه و بستنی کلاسیک را به دست بیاورید:

بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

توضیحات تکمیلی برای آفوگاتو

مقدار سرو: برای یک نفر
زمان آماده‌سازی: ۵دقیقه
کالری: ۲۳۲کالری
این دستورالعمل را امتحان کنید و نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره بهترین رسپی آفوگاتو، خوش مزه باکلاس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا