بشار جعفری: آمادگی سوریه برای رفتن به ژنو ۳

بشار جعفری: آمادگی سوریه برای رفتن به ژنو ۳

نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که کشورش برای رفتن به کنفرانس ژن ۳ مشکلی ندارد؛ به این شرط که این کنفراس بازگشت به نقطه صفر نباشد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه سرگرمی المیادین، بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که کشورش تصمیم دارد به ژنو ۳ برود تا به دنیا ثابت کند که سوری‌ها بین خودشان به راه حل دست پیدا کردند.

بشار جعفری با اشاره به اینکه کشورش مشکلی برای رفتن به ژنو ۳ ندارد، گفت: شرط سوریه برای رفتن به ژنو ۳ این می باشد که این کنفرانس بازگشت به نقطه صفر نباشد.

جعفری با تاکید بر اینکه ایران و روسیه در دفاع از ملت سوریه متحد هستند، گفت: ایران باید خود را برای شرکت در کنفرانس ژنو ۳ آماده کند.

نماینده سوریه با تاکید بر اینکه روسیه با هدف رقابت با داعش حضور نظامی خود را در سوریه افزایش داده می باشد، گفت: مسکو درک کرده می باشد که نیت غربی ها با سخنان آنها به ویژه بعد از بحران پناهندگان سوری، متفاوت می باشد.

بشار جعفری: آمادگی سوریه برای رفتن به ژنو ۳

منبع : عصر ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۹شهریور ۲۲ کشته در بمباران مجدد «صنعاء» و …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] فشار خونتان را کنترل کنید تعیین نرخ خرید تضمینی گندم براساس شرایط داخلی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا