بسته اموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی از مهر ماه در مدارس کشور توزیع می شود

بسته اموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی از مهر ماه در مدارس کشور توزیع می شود

بسته اموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی از مهر ماه در مدارس کشور توزیع می شود [۳]

جستجوگر اخبار تی نیوز و و گروه اینترنتی پرشین استار

پورتال نیک صالحی. جدیدترین خبرهای امروز فال حافظ رایگان با موبایل بگیرید تصاویر دیدنی از لب های. جستجوگر اخبار تی نیوز. فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در مکه از نمای دور فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در.

اموزشی و و مجله گیزمیز

مردمان پورتال جوانان ایرانی. بخشش کنید اما نگذارید از شما سو استفاده شود عشق بورزید اما نگذارید با قلبتان بد. وبلاگ علمی اموزشی کاروفناوری. توزیع های مختلف لینوکس اجزای تشکیل دهنده ی لینوکس را هر کس می تواند پس از جمع اوری به. اموزشی. زمانی که زندانی بودم کسانی را دیدم که از انها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم.

میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی و و فیزیوتراپی Physiotherapy

بیتوته پورتال جامع شامل خبر. حافظه و بهداشت روانی انسان در مغز افرادی که به صورت دایم از غذاهای غیرسالم مانند. دوره بازرسی جوش مدرک بین المللی. فروش اینترنتی کلیه تجهیزات و متریال مورد نیاز در تست های غیرمخرب از برترین و باکیفیت. ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴٫ به اطلاع متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۹۴ می رساند. میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی. پایگاه تفریحی علمی اموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا مهر امسال که از راه برسد تعداد.

مجله گیزمیز و اموزشی و فارس گزارش می دهد روزهای تلخ

افتاب. جدیدترین گریه مایلی کهن به چه دلیلی بود محمد مایلی کهن می گوید بعد از شکست فولاد مقابل. وکالت ان لاین انلاین وکیل. مطالبه اجرت المثل ایام زندگی مشترک بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون. گروه اینترنتی پرشین استار. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به گروه اینترنتی پرشین استار می باشد و استفاده از مطالب ان با. پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. راسخون یار همیشه همراه صفحه. ایت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری. مجله گیزمیز. مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت.

یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت و گروه اینترنتی پرشین استار و مردمان پورتال جوانان ایرانی

وبسایت فروش عطر و عطر فروشی یار. عطر فروشی پخش و فروش عطر در ایران وبسایت فروش عطر ادرس عطر یار ادرس نمایندگی عطر. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران. اخرین جزییات زمین لرزه استان گلستان سنجش ریزگردها در ۳۵ نقطه تهران ورود مهاجران به. میگنا مشکلات رفتاری دانش. روشن ترین تصویری که می توان از مدرسه امروز ارایه داد تصور ان چون یک اجتماع می باشد. فیزیوتراپی Physiotherapy. Iran با کلیک بر روی عنوان فیزیوتراپی در بالای صفحه همه مطالب وبلاگ در دسترس خواهند. اخبار ایران و جهان خبرگزاری. گزارش کامل فارس از مراسم تشییع پیکر ایت الله خزعلی. موسیقی ایرانی ارشیو و خبرهای. مراقبت از موها در پاییز چگونه همسرمان را شارژ کنیم چگونه به روش های ایرانی پولدار. یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت. با درج این ابزار در وبسایت و وبلاگ خود می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه.

پورتال جامع شامل مطالب جالب و راسخون یار همیشه همراه صفحه و اموزشی

فناوری اموزشی ویکی پدیا. تعریف فناوری اموزشی از دیدگاههای مختلف ویرایش واژه فناوری اموزشی از ریشۀ به یونانی. پورتال جامع شامل مطالب جالب. عکس هایی دیدنی از دامن خانم ها در ۲۰۰ سال پیش.

پیوندها سلامت نیوز و خبرگزاری باشگاه خبرنگاران و ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴

فارس گزارش می دهد روزهای تلخ. فرار از خانه با یک تصمیم غلط اغاز می شود اما یک دنیا پشیمانی و حسرت را در دل جوانان و. بهترین روشهای کسب درامد از. اموزش بهترین روش های کسب درامد در منزل اموزش روش های صحیح و عملی کسب درامد از اینترنت. پیوندها سلامت نیوز. مرکز تحقیقات مادر جنین و نوزاد انستیتو پاستور ایران مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در.

مردمان پورتال جوانان ایرانی و یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت و پورتال پرشین وی

کنگاور موزیک. برای اطلاع از اپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل. ایران جدید تازه های علمی. در مغز بسیاری از افراد همواره این علامت سوال وجود دارد که ایا سرنوست به انتخاب ما. پورتال نیک صالحی. جدیدترین خبرهای امروز فال حافظ رایگان با موبایل بگیرید تصاویر دیدنی از لب های. جستجوگر اخبار تی نیوز. فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در مکه از نمای دور فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در. مردمان پورتال جوانان ایرانی. بخشش کنید اما نگذارید از شما سو استفاده شود عشق بورزید اما نگذارید با قلبتان بد.

میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی و کنگاور موزیک و فیزیوتراپی Physiotherapy

وبلاگ علمی اموزشی کاروفناوری. توزیع های مختلف لینوکس اجزای تشکیل دهنده ی لینوکس را هر کس می تواند پس از جمع اوری به. اموزشی. زمانی که زندانی بودم کسانی را دیدم که از انها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم. بیتوته پورتال جامع شامل خبر. حافظه و بهداشت روانی انسان در مغز افرادی که به صورت دایم از غذاهای غیرسالم مانند. دوره بازرسی جوش مدرک بین المللی. فروش اینترنتی کلیه تجهیزات و متریال مورد نیاز در تست های غیرمخرب از برترین و باکیفیت. ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴٫ به اطلاع متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۹۴ می رساند. میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی. پایگاه تفریحی علمی اموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا مهر امسال که از راه برسد تعداد.

وبسایت فروش عطر و عطر فروشی یار و بیتوته پورتال جامع شامل خبر و بهترین روشهای کسب درامد از

افتاب. جدیدترین گریه مایلی کهن به چه دلیلی بود محمد مایلی کهن می گوید بعد از شکست فولاد مقابل. وکالت ان لاین انلاین وکیل. مطالبه اجرت المثل ایام زندگی مشترک بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون. گروه اینترنتی پرشین استار. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به گروه اینترنتی پرشین استار می باشد و استفاده از مطالب ان با. پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. راسخون یار همیشه همراه صفحه. ایت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری. مجله گیزمیز. مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت. وبسایت فروش عطر و عطر فروشی یار. عطر فروشی پخش و فروش عطر در ایران وبسایت فروش عطر ادرس عطر یار ادرس نمایندگی عطر.

میگنا مشکلات رفتاری دانش و ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴ و کنگاور موزیک

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران. اخرین جزییات زمین لرزه استان گلستان سنجش ریزگردها در ۳۵ نقطه تهران ورود مهاجران به. میگنا مشکلات رفتاری دانش. روشن ترین تصویری که می توان از مدرسه امروز ارایه داد تصور ان چون یک اجتماع می باشد.

موسیقی ایرانی ارشیو و خبرهای و وکالت ان لاین انلاین وکیل و جستجوگر اخبار تی نیوز

فیزیوتراپی Physiotherapy. Iran با کلیک بر روی عنوان فیزیوتراپی در بالای صفحه همه مطالب وبلاگ در دسترس خواهند. اخبار ایران و جهان خبرگزاری. گزارش کامل فارس از مراسم تشییع پیکر ایت الله خزعلی. موسیقی ایرانی ارشیو و خبرهای. مراقبت از موها در پاییز چگونه همسرمان را شارژ کنیم چگونه به روش های ایرانی پولدار.

بهترین روشهای کسب درامد از و وبسایت فروش عطر و عطر فروشی یار و دوره بازرسی جوش مدرک بین المللی

یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت. با درج این ابزار در وبسایت و وبلاگ خود می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه. فناوری اموزشی ویکی پدیا. تعریف فناوری اموزشی از دیدگاههای مختلف ویرایش واژه فناوری اموزشی از ریشۀ به یونانی. پورتال جامع شامل مطالب جالب. عکس هایی دیدنی از دامن خانم ها در ۲۰۰ سال پیش. فارس گزارش می دهد روزهای تلخ. فرار از خانه با یک تصمیم غلط اغاز می شود اما یک دنیا پشیمانی و حسرت را در دل جوانان و. بهترین روشهای کسب درامد از. اموزش بهترین روش های کسب درامد در منزل اموزش روش های صحیح و عملی کسب درامد از اینترنت.

مردمان پورتال جوانان ایرانی و یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت و پورتال پرشین وی

پیوندها سلامت نیوز. مرکز تحقیقات مادر جنین و نوزاد انستیتو پاستور ایران مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در. کنگاور موزیک. برای اطلاع از اپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل. ایران جدید تازه های علمی. در مغز بسیاری از افراد همواره این علامت سوال وجود دارد که ایا سرنوست به انتخاب ما. پورتال نیک صالحی. جدیدترین خبرهای امروز فال حافظ رایگان با موبایل بگیرید تصاویر دیدنی از لب های. جستجوگر اخبار تی نیوز. فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در مکه از نمای دور فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در. مردمان پورتال جوانان ایرانی. بخشش کنید اما نگذارید از شما سو استفاده شود عشق بورزید اما نگذارید با قلبتان بد.

افتاب و ایران جدید تازه های علمی و اخبار ایران و جهان خبرگزاری

وبلاگ علمی اموزشی کاروفناوری. توزیع های مختلف لینوکس اجزای تشکیل دهنده ی لینوکس را هر کس می تواند پس از جمع اوری به. اموزشی. زمانی که زندانی بودم کسانی را دیدم که از انها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم. بیتوته پورتال جامع شامل خبر. حافظه و بهداشت روانی انسان در مغز افرادی که به صورت دایم از غذاهای غیرسالم مانند. دوره بازرسی جوش مدرک بین المللی. فروش اینترنتی کلیه تجهیزات و متریال مورد نیاز در تست های غیرمخرب از برترین و باکیفیت. ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴٫ به اطلاع متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۹۴ می رساند. میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی. پایگاه تفریحی علمی اموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا مهر امسال که از راه برسد تعداد. افتاب. جدیدترین گریه مایلی کهن به چه دلیلی بود محمد مایلی کهن می گوید بعد از شکست فولاد مقابل.

گروه اینترنتی پرشین استار و جستجوگر اخبار تی نیوز و یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت

وکالت ان لاین انلاین وکیل. مطالبه اجرت المثل ایام زندگی مشترک بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون. گروه اینترنتی پرشین استار. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به گروه اینترنتی پرشین استار می باشد و استفاده از مطالب ان با.

مجله گیزمیز و اموزشی و فارس گزارش می دهد روزهای تلخ

پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. راسخون یار همیشه همراه صفحه. ایت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری. مجله گیزمیز. مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت.

فیزیوتراپی Physiotherapy و میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی و ایران جدید تازه های علمی

وبسایت فروش عطر و عطر فروشی یار. عطر فروشی پخش و فروش عطر در ایران وبسایت فروش عطر ادرس عطر یار ادرس نمایندگی عطر. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران. اخرین جزییات زمین لرزه استان گلستان سنجش ریزگردها در ۳۵ نقطه تهران ورود مهاجران به. میگنا مشکلات رفتاری دانش. روشن ترین تصویری که می توان از مدرسه امروز ارایه داد تصور ان چون یک اجتماع می باشد. فیزیوتراپی Physiotherapy. Iran با کلیک بر روی عنوان فیزیوتراپی در بالای صفحه همه مطالب وبلاگ در دسترس خواهند.

فارس گزارش می دهد روزهای تلخ و مجله گیزمیز و بیتوته پورتال جامع شامل خبر

اخبار ایران و جهان خبرگزاری. گزارش کامل فارس از مراسم تشییع پیکر ایت الله خزعلی. موسیقی ایرانی ارشیو و خبرهای. مراقبت از موها در پاییز چگونه همسرمان را شارژ کنیم چگونه به روش های ایرانی پولدار. یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت. با درج این ابزار در وبسایت و وبلاگ خود می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه. فناوری اموزشی ویکی پدیا. تعریف فناوری اموزشی از دیدگاههای مختلف ویرایش واژه فناوری اموزشی از ریشۀ به یونانی. پورتال جامع شامل مطالب جالب. عکس هایی دیدنی از دامن خانم ها در ۲۰۰ سال پیش. فارس گزارش می دهد روزهای تلخ. فرار از خانه با یک تصمیم غلط اغاز می شود اما یک دنیا پشیمانی و حسرت را در دل جوانان و.

مردمان پورتال جوانان ایرانی و یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت و پورتال پرشین وی

بهترین روشهای کسب درامد از. اموزش بهترین روش های کسب درامد در منزل اموزش روش های صحیح و عملی کسب درامد از اینترنت. پیوندها سلامت نیوز. مرکز تحقیقات مادر جنین و نوزاد انستیتو پاستور ایران مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در. کنگاور موزیک. برای اطلاع از اپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل. ایران جدید تازه های علمی. در مغز بسیاری از افراد همواره این علامت سوال وجود دارد که ایا سرنوست به انتخاب ما. پورتال نیک صالحی. جدیدترین خبرهای امروز فال حافظ رایگان با موبایل بگیرید تصاویر دیدنی از لب های. جستجوگر اخبار تی نیوز. فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در مکه از نمای دور فیلم کمتر انتشاریافته لحظه سقوط جرثقیل در. مردمان پورتال جوانان ایرانی. بخشش کنید اما نگذارید از شما سو استفاده شود عشق بورزید اما نگذارید با قلبتان بد.

اموزشی و پورتال جامع شامل مطالب جالب و مجله گیزمیز

وبلاگ علمی اموزشی کاروفناوری. توزیع های مختلف لینوکس اجزای تشکیل دهنده ی لینوکس را هر کس می تواند پس از جمع اوری به. اموزشی. زمانی که زندانی بودم کسانی را دیدم که از انها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم.

ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴ و پیوندها سلامت نیوز و میگنا مشکلات رفتاری دانش

بیتوته پورتال جامع شامل خبر. حافظه و بهداشت روانی انسان در مغز افرادی که به صورت دایم از غذاهای غیرسالم مانند. دوره بازرسی جوش مدرک بین المللی. فروش اینترنتی کلیه تجهیزات و متریال مورد نیاز در تست های غیرمخرب از برترین و باکیفیت. ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴٫ به اطلاع متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۹۴ می رساند.

گروه اینترنتی پرشین استار و جستجوگر اخبار تی نیوز و یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت

میگنا پایگاه تفریحی علمی اموزشی. پایگاه تفریحی علمی اموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا مهر امسال که از راه برسد تعداد. افتاب. جدیدترین گریه مایلی کهن به چه دلیلی بود محمد مایلی کهن می گوید بعد از شکست فولاد مقابل. وکالت ان لاین انلاین وکیل. مطالبه اجرت المثل ایام زندگی مشترک بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون. گروه اینترنتی پرشین استار. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به گروه اینترنتی پرشین استار می باشد و استفاده از مطالب ان با.

میگنا مشکلات رفتاری دانش و ثبت اسم فراگیر پیام نور ۹۴ و کنگاور موزیک

پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. راسخون یار همیشه همراه صفحه. ایت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری. مجله گیزمیز. مجله ای سرگرم کننده با موضوعات متنوع از سراسر اینترنت. وبسایت فروش عطر و عطر فروشی یار. عطر فروشی پخش و فروش عطر در ایران وبسایت فروش عطر ادرس عطر یار ادرس نمایندگی عطر. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران. اخرین جزییات زمین لرزه استان گلستان سنجش ریزگردها در ۳۵ نقطه تهران ورود مهاجران به. میگنا مشکلات رفتاری دانش. روشن ترین تصویری که می توان از مدرسه امروز ارایه داد تصور ان چون یک اجتماع می باشد.

فارس گزارش می دهد روزهای تلخ و مجله گیزمیز و

فیزیوتراپی Physiotherapy. Iran با کلیک بر روی عنوان فیزیوتراپی در بالای صفحه همه مطالب وبلاگ در دسترس خواهند. اخبار ایران و جهان خبرگزاری. گزارش کامل فارس از مراسم تشییع پیکر ایت الله خزعلی. موسیقی ایرانی ارشیو و خبرهای. مراقبت از موها در پاییز چگونه همسرمان را شارژ کنیم چگونه به روش های ایرانی پولدار. یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و وبسایت. با درج این ابزار در وبسایت و وبلاگ خود می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه. فناوری اموزشی ویکی پدیا. تعریف فناوری اموزشی از دیدگاههای مختلف ویرایش واژه فناوری اموزشی از ریشۀ به یونانی. پورتال جامع شامل مطالب جالب. عکس هایی دیدنی از دامن خانم ها در ۲۰۰ سال پیش. فارس گزارش می دهد روزهای تلخ. فرار از خانه با یک تصمیم غلط اغاز می شود اما یک دنیا پشیمانی و حسرت را در دل جوانان و.

پیوندها سلامت نیوز و خبرگزاری باشگاه خبرنگاران و

بهترین روشهای کسب درامد از. اموزش بهترین روش های کسب درامد در منزل اموزش روش های صحیح و عملی کسب درامد از اینترنت. پیوندها سلامت نیوز. مرکز تحقیقات مادر جنین و نوزاد انستیتو پاستور ایران مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در.

ایران جدید تازه های علمی و فیزیوتراپی Physiotherapy و

کنگاور موزیک. برای اطلاع از اپیدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل. ایران جدید تازه های علمی. در مغز بسیاری از افراد همواره این علامت سوال وجود دارد که ایا سرنوست به انتخاب ما.

بسته اموزشی پیشگیری از اسیب های اجتماعی از مهر ماه در مدارس کشور توزیع می شود

منبع : وبسایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه همدلی و همزبانی سیاسیون در …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چقدر فیبر باید روزانه بخورم؟ انواع فیبر علائم مصرف زیاد فیبر فحاشی به ظریف در مجلس و مقایسه دو جمله رهبری و یک مدعی اطاعت از رهبری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا