برگزاري جشنواره تابستاني منظقه هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در برج ميلاد

برگزاري جشنواره تابستاني منظقه هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در برج ميلاد

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۳۵ق.ظ)
برگزاري جشنواره تابستاني منظقه هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در برج ميلاد موج- برج ميلاد تهران همزمان با برگزاري جشنواره تابستاني منظقه هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در جهت حمايت و آشتي دادن مردم با طبيعت، حامي محيط زيست شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، جشنواره منظقه هنر يادمان ملي ايرانيان از ۱۸ شهريور کار خود را به مدت ۱۰ روز آغاز کرده هست و اين جشنواره شامل بخش‌هاي مختلف فرهنگي و هنري هست.
يکي از بخش‌هاي جشنواره منظقه هنر جشنواره هنرهاي مفهومي با شعار «آشتي مردم با طبيعت» هست. در اين بخش ۸۰ هنرمند حامي محيط زيست اقدام به حجم سازي و فضاسازي‌هاي مفهومي با موضوع طبيعت کرده‌اند.
به گفته عبدالرضا احمدي، دبير اجرايي اين طرح، در برج ميلاد تهران هدف از اين اقدام بازگرداندن دوباره زندگي به طبيعت هست.
وي با بيان اين که تنها هنري که مي‌تواند حرف بزند، هنر مفهومي هست، تصريح کرد: ما تلاش نداريم که آثار مرتبط با محيط زيست را در گالري‌ها نمايش دهيم؛ چراکه عموم مردم به اين فضاهاي هنري نمي‌روند و به همين دليل فضاي کاري ما در دل طبيعت و زير آسمان منظقه هست تا عموم مردم با اين هنرها آشنا شوند.
احمدي در توضيح بيشتر ساخت آثار مفهومي گفت: اين آثار از مواد دور ريختني همچون پلاستيک، چوب، آلومينيوم و… در شکل و شمايلي متفاوت ساخته‌شده هست و اين اقدام يک حرکت اعتراضي نيز در جهت افزايش توليد زباله از سوي شهروندان هست.
وي با اشاره به ساخت دودکش‌هاي آلومينيومي گفت: اين دودکش‌ها نماد دنياي صنعتي و زندگي در شهرها هست. چوب نماد درخت و حيات و زندگي هست که بايد براي داشتن زندگي سالم‌تر به اين موارد توجه و تلاش درجهت کاهش توليد زباله آغاز شود.
اين هنرمند با تأکيد بر اين که هنرمندان با ساخت اين هنرهاي مفهومي درصدد هستند که ذهن مخاطب را براي کشف مفاهيم جديد به‌منظور زندگي بهتر درگير کنند، گفت: برج ميلاد تهران نماد پايتخت هست و اجراي چنين اقداماتي در يادمان ملي ايرانيان مي‌تواند در ذهن تک‌تک مخاطبان و بازديدکنندگان اثرگذاري بيشتري داشته باشد. اميدوارم اين اقدام برج ميلاد ادامه‌دار باشد تا بتوان با هنرهاي مفهومي را براي شهروندان عمومي‌سازي کنيم.
جشنواره تابستاني منظقه هنر از ۱۸ تا ۲۷ شهريور از ساعت ۱۸ تا ۲۳ ميزبان عموم علاقه‌مندان در يادمان ملي ايرانيان هست.

برگزاري جشنواره تابستاني منظقه هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در برج ميلاد

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] باز هم خشت روی کشت درد معده در نوزادان چیست؟+ راهنمایی کامل

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] (فیلم) شاهکار لواندوفسکی؛ ۵گل در ۹دقیقه فرهنگسازی کلید گمشده در شبکه های اجتماعی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا