برنامه ریزی جشن تولد

برنامه ریزی جشن تولد

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برنامه ریزی جشن تولد را ببینید.

آیا فکر کردن به گرفتن جشن تولد در خانه شما را سردرگم میکند و دستپاچه می شوید ؟ یا فکر می کنید این یک دیوانگی هست ؟ ما به شما می گوئیم اینطور نیست! در زیر ما برای شما یک برنامه تهیه کردیم که نه تنها شما را از کابوس گرفتن جشن تولد در خانه نجات می دهد، بلکه باعث می شود نهایت لذت را از آن ببرید!

دو هفته قبل از جشن تولد:
لیستی از کسانی که می خواهید دعوت کنید تهیه کنید. ممکن هست بخواهید فقط از دوستانتان دعوت کنید یا این که می خواهید از فامیل باشد یا هر دو. درهر حال لیستی از افراد تهیه کنید.

برنامه ریزی جشن تولد

زمان برگزاری جشن را مشخص کنید
اگر میخواهید تمی را برای لباس مهمان ها داشته باشید ،آنرا انتخاب کنید .ولی واقع بین باشید و از تم هایی که تهیه ی آنها آسان نیست صرف نظر کنید.مثلا تم رنگ صورتی بزارید و از همه بخواهید که فقط لباس هایی بپوشند که رنگش صورتی هست و یا تم ورزشی انتخاب کنید تا همه لباس ورزشی هایشان را بپوشند.

سرگرمی ها و بازی هایی که قرار هست داشته باشید را مشخص کنید.اگر میخواهید جشن را در حیاط یا جای سرباز بگیرید ، یک بازی یا سرگرمی برای جایگزین کردن آن اگر باران بگیرد ، انتخاب کنید.
 
۱۰ روز قبل از جشن تولد:
دعوت نامه ها را بفرستید،چه از طریق کارت باشد یا اینکه می خواهید تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید … به هر طریقی که مد نظر دارید ، اکنون زمان آن هست.

یک هفته قبل از جشن تولد:
وسائل مورد نیاز برای بازی و سرگرمی های جشن را تهیه کنید.سپردن این کار که پدر و مادرتان یا خاله و یا یک دوست، کار شما را راحت تر می کند.

منوی پذیرایی خود را آماده و لیستی از موادی که باید بخرید تهیه کنید. اگر تم دارید تمی که برای کودک خود در نظر گرفته اید را تهیه کنید.

کیک تان را سفارش دهید یا اگر خودتان می خواهید درست کنید الان وقتش هست ! بله درست خواندید! کیک را آماده و در فریزر بگذارید.باور کنید کیکی که نیمه یخ زده هست راحت تر برش می خورد و شکل میگیرد و شما خیلی راحت تر می توانید آنرا تزئین کنید.

در مورد اینکه کدام خوراکی ها را می توان چند روز قبل آماده کرد و کدام را
همان روز فکر کنید و تصمیم بگیرید.به یاد داشته باشید که راحت ترین راه را
انتخاب کنید.
 
چها روز قبل از جشن تولد:
تمام خرید هایی که دارید را انجام دهید.غذا ، نوشیدنی ، بازی ، تزئیات و… . در ضمن خرید کادوی تولد را فراموش نکنید!

برای موسیقی برنامه ریزی کنید .اگر گروه موسیقی می آورید یا فقط به دستگاه پخش موسیقی اکتفا می کنید،آن را آماده کنید. همه موارد مربوط به سرگرمی و بازی را چک و تائید کنید.

روز قبل از جشن تولد:
کیک را آماده و تزئئین کنید. شمع ها را کنار کیک بگذارید تا روز جشن مجبور نباشید سراسیمه دنبالشان بگردید تا پیدا کنید. شب قبل از جشن تا اندازه ای که در توانتان مانده خانه را مرتب کنید.

روز جشن تولد:
تزئینات نهایی را انجام دهید. بادکنک ها را آماده کنید.اگر کسی دور و برتان هست برای انجام این کار گزینه ی خوبیست.

تمام غذاها و خوراکی هارا آماده کنید و در جای خود بچینید. نوشیدنیها و یخ ها را در ظرفهایشان آماده و مرتب کنید.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

برنامه ریزی جشن تولد

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره برنامه ریزی جشن تولد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا