با آب حامله شوید!

با آب حامله شوید!

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه با آب حامله شوید! را ببینید.

نوشیدن فراوان آب علاوه بر كمك به عملكرد بهتر اندام های تناسلی و زایشی، سبب تامین بیشتر مایع طبیعی لازم برای حركت بهتر اسپرم به سمت دهانه رحم می شود

سوال: من دو سال هست ازدواج كردم. می خواستم برای باردار شدن از شما مشاوره بگیرم قبلا به روش طبیعی پیشگیری می كردیم ۵-۶ ماه پیشگیری نمی كنیم ولی باردار نمیشم باید رژیم غذایی یا دارویی خاصی رو رعایت كنم یا نه؟

پاسخ: این مسئله با توجه به سن شما تا ۱ سال طبیعی می باشد. بعد از ۱ سال در صورت عدم بارداری به متخصص بانوان مراجعه كنید تا بررسی شود آیا مشكل از شماست یا همسرتان. در این مدت اگر اضافه وزن دارید، آن را كم كنید. كاهش وزن و ورزش ایروبیك به شما كمك زیادی می كند. هم چنین غذاهای حاوی انتی اكسیدان زیاد مصرف كنید.
۱- نوشیدن فراوان آب علاوه بر كمك به عملكرد بهتر اندام های تناسلی و زایشی، سبب تامین بیشتر مایع طبیعی لازم برای حركت بهتر اسپرم به سمت دهانه رحم می شود، بنابراین نوشیدن آب تصفیه شده یا آب معدنی به میزان كافی را فراموش نكنید.
۲- برگ های سبز سبزیجات به خصوص اسفناج سرشار از انتی اكسیدان، اهن و اسید فولیك می باشند كه همگی برای حفظ سلامت اندام های زایشی و تناسلی لازم هستند. اسید فولیك موجود در اسفناج نه تنها باعث تشكیل تخمك های قابل رشد و افزایش قدرت باروری می شود، بلكه مانع از ایجاد نقص در نوزادان خواهد شد.
۳- بخشی از رژیم غذایی خود را به سبزیجات نارنجی و زردرنگ اختصاص دهید، چرا كه منبع خوبی از انتی اكسیدان و بتاكاروتن هستند. بتاكاروتن در تنظیم هورمون ها نقش مهمی دارد و احتمال سقط را كاهش می دهد.
۴- اگر مبتلا به اندومتریوز هستید، كلم بروكلی و انواع دیگر كلم را زیاد مصرف كنید. این گروه از سبزیجات خواص زیادی دارند. مواد مغذی گیاهی ان به متابولیسم استروژن كمك می كنند.
۵- اگر قاعدگی نامنظم دارید، مصرف سیب زمینی شیرین، هویج و نخود فرنگی را فراموش نكنید. بتاكاروتن موجود در این سبزیجات، در تنظیم قاعدگی موثر می باشد و امكان باروری بهتر را در پی خواهد داشت.
۶- از انجایی كه مركبات سرشار از ویتامین c هستند، انها را حتما در رژیم غذایی خود بگنجانید. زغال اخته، پاپایا (خربزه درختی)، پرتقال، نارنگی، كیوی و توت فرنگی مواد مغذی زیادی دارند و مصرف انها برای خانم هایی كه تصمیم به مادر شدن گرفته اند خیلی مفید می باشد.
۷- فراورده های لبنی و پروتئین های حیوانی مانند ماهی غنی از اسید امینه هستند كه به تشكیل هورمون های زایشی (FSH) و (LH) كمك می كنند، بنابراین این مواد را در برنامه غذایی خود بیاورید تا هر چه سریع تر به ارزوی مادرشدنتان برسید.
۸- از نان هایی كه با ارد گندم كامل درست می شوند استفاده كنید، زیرا منبع خوبی از اهن و ویتامین B می باشند و موجب افزایش هورمون های باروری می شوند.
۹- برای باردار شدن باید از چربی های خوب استفاده شود، لذا مصرف مغزهایی مانند بادام یا گردو كه منبع غنی از اسیدهای چرب امگا- ۳ می باشند توصیه می گردد.
۱۰- در اخر، پروتئین های گیاهی (مخصوصا سویا) را به اندازه متوسط مصرف كنید تا به شما در رسیدن به وزن مناسب برای حامله شدن كمك كند.
مصرف غذا (به خصوص انهایی كه زیاد استفاده می كنید) تاثیر مستقیمی بر روی باروری شما دارد. در نتیجه، سعی كنید تا وعده های غذایی سرشار از میوه و سبزیجات، لبنیات و پروتئین های گیاهی داشته باشید كه منابع خوبی از ویتامین C، بتاكاروتن، انتی اكسیدان، اسیدفولیك و اهن هستند و همگی امكان باروری را افزایش می دهند. مواد غذایی كه باید از مصرف انها اجتناب كرد:
– مصرف مواد فراوری شده (مانند شیرینی جات و تنقلات) را به حداقل برسانید، زیرا انها فاقد هرگونه مواد مغذی برای تشكیل نطفه و رشد جنین می باشند.
در مورد باروری مردان: به اندازه كافی از موادغذایی سرشار از ویتامین C و سایر انتی‌اكسیدان‌ها استفاده كنید. این موادمغذی به جلوگیری از نقص و عیب اسپرم كمك كرده و جنبندگی ان را افزایش می‌دهد. * به اندازه كافی روی (zinc) مصرف كنید. تحقیقات بسیاری نشان می‌دهد كه حتی كمبودهای كوتاه مدت روی می‌تواند حجم نطفه و سطح تستوسترون را كاهش دهد. منابع روی شامل گوشت پشت مازو گاو ، لوبیا پخته  و قسمت‌های سیاه گوشت مرغ می‌شود.  * اسید فولیك مصرف كنید. تحقیقات نشان میدهد كه مردانی كه سطح ویتامین B در بدنشان پایین می باشد، اسپرم كمتری دارند. می‌توانید ۴۰۰ میكروگرم مورد نیاز روزانه‌تان را با نوش جان کردن غلات صبحانه، سبزیجات، و اب پرتقال تامین كنید اما مصرف مكمل اسید فولیك یا مولتی ویتامین باید با نظر پزشك باشد.  * مقدار كلسیم و ویتامین D مصرفیتان را بالا ببرید. منابع خوب كلسیم عبارتند از شیر كم چرب و ماست. ویتامین D مصرفی خود را نیز می‌توانید از شیر و ماهی ازاد  تامین كنید.  *  از نوشیدنی‌های الكلی استفاده نكنید. تحقیقات نشان میدهد كه مصرف مشروب می‌تواند مقدار تستوسترون و اسپرم را در شما پایین اورده و مقدار اسپرم‌های غیرطبیعی را درانزال شما بیشتر می‌كند. میوه‌ها و سبزیجات باروری را در مردان تقویت می‌كند. هرچه مصرف میوه‌ها و سبزیجات در مردان بیشتر باشد، اسپرم انها نیز جنبندگی بیشتری می‌یابد. انتی اكسیدان‌ها، مثل انچه در میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد، می‌تواند به جلوگیری از اسیب رسیدن به اسپرم كه باعث میشود كند و تنبل شوند و توانایی بارور كردن تخم را از دست دهند، كمك می‌كند. به ویژه، انتی اكسیدان‌های گلوتاتیون و كریپتوكسانتین، كه بیشتر در سبزیجات، گوجه فرنگی، فلفل و پرتقال وجود دارد، قدرت و سلامت اسپرم را تضمین می‌كند. مردهایی كه می‌خواهند بچه دار شوند، بهتر می باشد از انواع و اقسام میوه‌ها و سبزیجات، حداقل ۵ وعده در روز، استفاده كنند. همچنین مردها بهتر می باشد از خوابیدن طولانی مدت در وان اب داغ و كشیدن سیگار كه همه به اسپرم اسیب می‌رساند، خودداری كنند.
روزانه یك عدد مكمل ول من بعد از نهار توسط همسرتان مصرف شود.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی می باشد یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

با آب حامله شوید!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره با آب حامله شوید! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا