بازگشایی جاده کرج – چالوس /ترافیک در جاده هراز به دلیل بارش شدید و ریزش سنگ

بازگشایی جاده کرج – چالوس /ترافیک در جاده هراز به دلیل بارش شدید و ریزش سنگ

مرکز اطلاع رسانی راهداری استان البرز از بازگشایی جاده کرج – چالوس خبرداد.

آفتاب :

جاده کرج – چالوس که حدود ساعت ۲۰ شامگاه چهارشنبه براثر بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران در ساعت ۲۳:۱۵ امشب بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، رانندگان می توانند با رعایت سرعت مناسب در این مسیر پرترافیک و گردشگری کشور تردد کنند.

طبق گزارش پلیس راه استان البرز جاده کرج- چالوس شامگاه چهارشنبه در محدوده تونل های ۶ و۷ براثر جاری شدن سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود. 

جاده کرج – چالوس به مسافت حدود ۱۷۰ کیلومتر یکی از مسیرهای پرترافیک کشور محسوب می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی راهداری استان البرز، نیمی از این مسیر در حوزه استحفاظی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

ترافیک در جاده هراز به دلیل بارش شدید و ریزش سنگ

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: بارش شدید باران در این بخش باعث ریزش مقطعی سنگ های معلق جاده هراز از عصر چهارشنبه شده هست.

علی نوری پور شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ریزش سنگ های معلق و مقطعی حدفاصل روستای پنجاب، آب اسک و شهرستان گزنک در کیلومتر۵۰ تا ۸۰ جاده هراز بر سطح این جاده بوده هست.

وی با اشاره به اینکه تاکنون خسارت های ناشی از ریزش های مقطعی سنگ های معلق بر سطح جاده هراز گزارش نشده ، اضافه کرد: بارش باران همچنان در بخش لاریجان ادامه دارد و سطح جاده نیز در زمان حاضر لغزنده هست.

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان آمل ادامه داد: نیروهای راهداری و هلال احمر در مسیر جاده هراز حضور دارند و در صورت ریزش سنگ های بیشتر به سطح جاده با بکارگیری امکانات خودرویی شرایط را برای تردد ایمن تر برقرار خواهند کرد.

نوری پور همچنین به ترافیک سنگین در جاده هراز در مسیر تهران به آمل خبر داد و گفت: بر اثر بارش های مقطعی باران سطح جاده هراز لغزنده هست. 

وی، از رانندگان عبوری ازاین جاده پرتردد خواست با سرعت قانونی حرکت و فاصله طولی با راننده های جلویی را رعایت کنند.

شایان ذکر هست به دلیل ریزش کوه جاده کندوان امشب مسدود شده بود.

بازگشایی جاده کرج – چالوس /ترافیک در جاده هراز به دلیل بارش شدید و ریزش سنگ

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] درمان های جالب با این دور ریختنی ها دکتر علیرضا نوروزعلی جراح دندانپزشک

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۸ موردی که به نظر برسد درباره جوکر نمی‌دانستید! عروج ملکوتی جانباز ۷۰ جنگ تحمیلی در محموداباد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا