بازاریابی از دوران کودکی

بازاریابی از دوران کودکی

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بازاریابی از دوران کودکی را ببینید.

تعریف بازاریابی عبارت می باشد از امور بازار طبق تعریف استاد پرویز درگی و نه آنچه به اشتباه در فرهنگ ما معادل ویزیتوری تعریف شده می باشد.

تغییرات جهان امروز باعث می گردد آموزش کلیه مهارت ها از جمله بازاریابی از همان اوان کودکی اهمیت فو ق العاده ای پیدا کند. اعتقاد روانشناسان بر این می باشد که ۵ سال اول زندگی بیشترین تاثیر را در زندگی وی خواهد داشت.  نکاتی که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت زمینه های تکامل کودکان می باشد برای آنچه مسیرسازی برای پرورش یک بازاریاب نخبه را به ارمغان آورد.

بازاریابی: تعریف بازاریابی عبارت می باشد از امور بازار طبق تعریف استاد پرویز درگی و نه آنچه به اشتباه در فرهنگ ما معادل ویزیتوری تعریف شده می باشد.

۱- آموزش مهارت های اجتماعی: اینکه کودک شما با بهره گیری از آموزش های خانواده روابط دوستانه ای با دیگران برقرار کند خوب ببیند و خودب دیده شود. خوب دوست بدارد و خوب دوست داشته شود. در واقع زمینه سازی مطلوب را برای پرورش یک مذاکره کننده موفق پدید خواهد آورد.

کتاب خواندن، اجرای نمایش و حتی بازیگر شدن پدر و مادر درواقع میان بری به آینده می باشد. وقتی خودتان جای هر شخصیت داستان ببیند و چهره تان را براساس دیالوگ تغییر دادن دهید. (خوشحال، گریان، فروش، مغرور … ) حس لذت را بیشتر در آنها تقویت نمودید. 

بازاریابی از دوران کودکی

۲- کشف: یکی از اهداف کودکان با بلعیدن هر آنچه در دست می گیرند کنجکاوی برای کشف اجسام می باشد. بهتر می باشد بجای نفی این کار با انتخاب اسباب بازی های مناسب و ضد حساسیت و ضد عفونی کردن آنها مسیر اکتشافاتشان را هموار کنیم. با گذشت ۳-۲ سال نیز کودکانی که یاد می گیرند فراغت خود را با ساخت کاردستی پرنماید تفکری خلاق را برای آینده زمینه سازی می کنند.

بازاریابی از دوران کودکی
۳- مثبت بودن: فرزند شما در اکثر ساعات شبانه روز به ایده های شما فکر می کند پس اگر می خواهیم نگرشی مثبت برای آنها عادت شود به توصیه های خودتان توجه کنید. سعی کنید حس مثبت اندیشی را از همان ابتدای صبح برای کودک بوجود آورید. مثبت اندیشی یکی از مهمترین عوامل پرورش و تغییر دادن در موقع لزوم و بهبود مستمر در آینده می باشد. جملاتی مانند عزیزم من به تو افتخار می کنم را هر روز تکرار کنیم و نتیجه آن را ببینیم.  

بازاریابی از دوران کودکی

۴- مشارکت: مطالعه زندگینامه شخصیت های برجسته بازاریابی و بازرگانی بنام در مشارکت ایشان  و کار و فعالیت از همان دوران کودکی مشترک می باشد آنان معمولا از خانواده هایی که ارزش خاص برای استقلال قائلند بیرون می آیند.  پرورش حس مسوولیت پذیری و تشویق انجام کار پشتکاری مثال زدنی را در آینده برای ایشان به ارمغان خواهد آورد. یادمان باشد بجای دادن ماهی، ماهیگیری را به کودکانمان یاد دهیم و تمام زندگی آنها را تضمین کنیم. در بسیاری از فعالیت های روزانه از جمله درست کردن غذا، تنظیم برنامه های سفر و … راه حل های صرفه جویی و … اگر بچه ها بدرستی مشارکت داده شوند یکی از بهترین تمرین های فکری برای ایشان تدارک دیده شده می باشد. جدی گرفتن فرزند در فرآیند زندگی و ایجاد فضای باز تفکر و مشارکت هرچند با راه حل های عجیب را فراموش نکنیم.

بازاریابی از دوران کودکی
۵- استمرار آموزش های موثر: در دوران متوسطه به به پیشنهاد والدین در کارگاه های موفقیتی که آن هنگام زیر نظر یکی از اساتید برجسته برگزار می شود شرکت کردم، ایشان قسمت اعظمی از کارگاه را به تعلیم آموزش و تمرکز بر واژه دریادل بودن اختصاص داده بودند. واژه ای که ممکن است ممکن است اکثراً در بزرگسالی نیز با آن بیگانه باشند.  دریا دل در لغت نامه دهخدا این چنین معنا شده می باشد: دارنده دلی همانند دریا در بخشندگی. جوانمرد و با سخاوت.

آن کارگاه در واقع ذهن مرا با تعامل در زندگی، در کسب و کار و اینکه بزرگان و برجستگان در این خصیصه با یکدیگر مشترک بودند و از تقابل خصوصا در کسب و کار پرهیز نمی نمودند، آشنا نمود دریا دل بودن و معاشرت و مشورت با دریا دل آن چیزیست که اگر به کودک به طریقه صحیح آموزش داده شود حسی را در کودک تقویت  می کند که ایده تغییر دادن جهان را در سر می پروراند.

بازاریابی از دوران کودکی

اصول و فنون انجام کار های تیمی،  تکنیک های حل مشکل روش های تصمیم گیری صحیح، آموزش های اولیه برای استقلال ، اتکا به خود و … معلوماتی ا ست که شما می بایستی شخصاً یا همراه با شرکت در کارگاه های آموزشی تعلیم آن را بعهده گیرید. 

۶- سبک زندگی سلامت: هدایت صحیح استعدادها نیازمند زندگی سالم می باشد و این انتخاب سالم و سلامت می بایستی در کلیه زمینه ها تغذیه، بازی و سرگرمی و… دنبال شود تا بتدریج الگوی زندگی سالم چارچوبه ذهنی کودک را تشکیل دهد، و روح و جسم او را برای کسب مهارت های موردنیاز آماده کند.  

بازاریابی از دوران کودکی

دفتر مرکزی: ۷۷۹۶۹۴۹۵

امور نمایندگی: ۷۷۹۶۹۴۹۴

pelakrestaurant.com

منبع : رستوران پلاک – امیر حسین رحتمیان

بازاریابی از دوران کودکی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره بازاریابی از دوران کودکی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا