این کتاب که کودک شما را می‌خواباند!

این کتاب که کودک شما را می‌خواباند!

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه این کتاب که کودک شما را می‌خواباند! را ببینید.

این ایده که کتاب باعث خوابیدن خواننده شود، برای اکثر نویسنده‌ها ترسناک هست اما اکنون کتابی به بازار آمده که قول می‌دهد بچه‌ها را بخواباند.

این ایده که کتاب باعث خوابیدن خواننده شود، برای اکثر نویسنده‌ها ترسناک هست اما اکنون کتابی به بازار آمده که قول می‌دهد بچه‌ها را بخواباند.

کتاب «خرگوشی که می‌خواست بخوابد» توسط کارل یوهان فورسن ارلین، روانشناس و زبان شناس سوئدی تهیه شده و بسیار هم پرفروش بوده هست.

از والدین هم خواسته شده که موقع خواندن کتاب، به تناوب خمیازه بکشند، روی بعضی از کلمات تاکید کنند و باصدای آرام و آهسته حرف بزنند.

کتابی که کودک شما را می‌خواباند!

پورتال ۱‌هایی که پدر و مادرها به این کتاب داشته‌اند نیز نشان می‌دهد، کاملاً مؤثر بوده هست: «… قبلاً هم کتاب نوشته بودم ولی ایده این کتاب وقتی به ذهنم رسید که با مادرم به یک سفر طولانی می‌رفتیم و من پشت فرمان بودم. او خوابش برد و این فکر به سرم زد که چطور می‌توانم از روش‌هایم استفاده کنم تا بچه‌ها آرام شوند. وقتی توقف کردیم، همه‌اش را روی یک دستمال کاغذی نوشتم ولی ۳ سال و نیم طول کشید تا به یک داستان کامل برسم که در آن، همه تکنیک‌ها در یک مسیر درست به کار گرفته شده باشند.»

یکی از والدین در وبسایت آمازون نوشته: «واقعاً زبانم بند آمده! منتظرم یکی نیشگونم بگیرد تا ببینم خوابم یا نه. زمان خوابیدن بچه‌ام از ۲، ‌۳ ساعت به ۱۲ دقیقه رسید. وسط صفحه دوم بودیم که خوابش برد.»

این کتاب ۲۶ صفحه ای با استفاده از تکنیک‌های روانشناختی، به گونه ای طراحی
و نوشته شده که کودک را با عبور از مراحل آرامش و تمرکز، می‌خواباند.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این کتاب که کودک شما را می‌خواباند!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره این کتاب که کودک شما را می‌خواباند! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا