اگر این اشتباهات را تکرار کنید لاغر نمی شوید!!

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

اگر این اشتباهات را تکرار کنید لاغر نمی شوید!!

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اگر این اشتباهات را تکرار کنید لاغر نمی شوید!! را ببینید.

2

یک سری اشباهات وجود دارد که ما بی خبر هستیم و ناخواسته آن را انجام می دهیم که باعث می شود عوض اینکه لاغر شویم بدتر روز به روز چاق شویم و همچنین خودتان در جریان هستید که چاقی خود یک بیماری خطرناک می باشد که باعث بیماری های دیگر در بدن ما انسان ها می شود.

نخوردن صبحانه :

اولین اشتباه بزرگ که هرفردی ممکن هست دچار شود نخوردن صبحانه هست . بسیاری از انرژی روزانه را ما ازصبحانه دریافت می کنیم ، ازهمین رو نخوردن آن باعث می شود تا شما انرژی لازم برای کار را نداشته باشید و همچنین از آن جایی که از شب قبل چیزی نخورده اید، ناخودآگاه بیشتر ناهار خواهید خورد.

فاصله زیاد بین وعده ها:

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند نوش جان کردن تنقلات سالم آن هم به میزان کم، بهتر ازآن هست که در فاصله های طولانی غذا بخورید. غذا نخوردن به مدت طولانی می تواند برای بدن بسیار مضر باشد و متابولیسم بدن را نیزکاهش می دهد.

نداشتن برنامه درست:

همیشه در دوره  رژیم برنامه درست داشته باشید تا بدن شما بتواند خود را تنظیم کند. بسیاری از افراد هستند که برنامه درستی برای خود ندارند به طوری که هیچ گاه مشخص نیست درچه زمانی غذامی خورند یا ورزش می کنند. این بی برنامگی به تنظیمات بدن آسیب وارد می کند وآن را  ازحالت درست خود خارج می کند.

نوشیدنی های شیرین:

در دوره رژیم باید به میزان درستی از مایعات استفاده کنید، چرا که بسیاری از آب بدن شما خالی شده و نیاز به تجدید آن دارید.آب بهترین گزینه برای نوشیدنی های دوره رژیم هست.از نوشیدنی های حاوی شکر مانند آبمیوه های غیر طبیعی یا نوشابه ها حتی انواع رژیمی جدا خودداری کنید.

یک وعده در روز:

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند، نوش جان کردن تنها یک وعده درروز هست، آنها یک وعده پرانرژی و کالری در صبح می خورند و تا فردای آن روز دیگر وعده غذایی ندارند.این کار بسیار برای بدن مضر هست ومی تواند دستگاه گوارش را از بین ببرد.

منبع: آرایشیک

اگر این اشتباهات را تکرار کنید لاغر نمی شوید!!

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اگر این اشتباهات را تکرار کنید لاغر نمی شوید!! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] Saeed Ahmadi برخورد قطار مسافربري با يک دستگاه خودرو در قزوين

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ظریف پیگیری روند اجرای برجام و تشکیل کمیسیون مشترک با ۱ ۵ از برنامه های ما در سازمان ملل می باشد جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ نرم افزار کامپیوتر

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا