اولین حضور شهریار شاعر معاصر در تلویزیون (تصاویر)

اولین حضور شهریار شاعر معاصر در تلویزیون (تصاویر)

اخبار هنرمندان ،  اولین حضور شهریار شاعر معاصر در تلویزیون: تهیه کننده برنامه خاطره از پخش تصویر اولین حضور شهریار در تلویزیون و گزارش اولین روز تحصیلی مربوط به مهر سال ۱۳۵۸ در برنامه خاطره ۲۶ شهریورماه خبر داد.
به گزارش پورتال۱ به نقل از فردا نیوز، «لعیا عباس میرزایی» تهیه کننده برنامه «خاطره» از بازپخش تصویر اولین حضور شهریار مربوط به حدود چهار دهه قبل در تلویزیون در برنامه خاطره خبر داد و گفت: این تصویر، تصویری سیاه و سفید هست که در آن استاد شهریار به زبان آذری شعر می خواند و به فارسی ترجمه میکند.

شهریار،شاعر،تلویزیون

وی ادامه داد: همچنین ما در خاطره بیستم شاهد تصاویری مربوط به قسمتی از شعر خوانی خالق حیدر بابا در سالهای ۶۱ و ۶۷ خواهیم بود.

شهریار،شاعر،تلویزیون

عباس میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه خاطره به پخش آرشیو غنی و کمتر دیده شده صدا و سیما مربوط به دهه پنجاه، شصت و هفتاد می پردازد، عنوان داشت: علاوه بر تصویر شهریار، بخشی از یک گزارش تفریحی مربوط به بازگشایی مدارس در تاریخ اول مهر سال ۱۳۵۸ یعنی اولین روز تحصیلی در جمهوری اسلامی ایران که تنها یکبار از خبر در همان تاریخ پخش شده تصویر بعدی برنامه خاطره هست.

شهریار،شاعر،تلویزیون


وی اظهارداشت: این گزارش شامل مصاحبه با دانش آموزان، مسئولین مدارس و فروشنده های لوازم تحریر و پخش کننده های کتاب درسی هست. کیفیت تصویر نگاتیو و رنگی هست.

شهریار،شاعر،تلویزیون


این تهیه کننده تاکید کرد: پخش گزارش های تفریحی و تصاویر خبرنگاران و گویندگان خبر در دهه شصت بنا به تاکید مدیر محترم شبکه آقای دکتر احسانی از بخش های اصلی برنامه خاطره هست که مورد توجه و استقبال بینندگان برنامه قرار گرفته هست.

شهریار،شاعر،تلویزیون


تهیه کننده برنامه خاطره در ادامه از پخش بخشهایی از فیلم سینمایی کنار برکه ها به کارگردانی یدالله نوعصری با بازی حسین محجوب و فرزانه کابلی خبر داد و گفت: این فیلم سینمایی در سال ۶۸ به عنوان فیلم سینمایی یک روز جمعه عصر بعد از اکران در سینماها از شبکه یک پخش شده هست.از قلم شما، مستند مکه ، فتو انیمیشن رضا کوچولو از دیگر بخش های خاطره ۲۶ شهریورماه خواهند بود.

برنامه «خاطره» پنجشنبه ها ساعت ۱۹:۴۰ از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن نیز جمعه ها ساعت ۱۷:۴۰ به روی آنتن می رود.

اولین حضور شهریار شاعر معاصر در تلویزیون (تصاویر)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا