اوج لذت جنسی در بانوان

مطالب تفریحی

اوج لذت جنسی در بانوان

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اوج لذت جنسی در بانوان را ببینید.

بنابر آمار از هر ۳ زن یک نفر در رسیدن به اوج لذت جنسی مشکل دارد و این در حالی است که ۸۰ درصد از بانوان از رابطه جنسی واژینال به تنهایی به لذت نمی‌رسند.

نی نی بان، گروه ترجمه:لذت جنسی مانند مسواک زدن بخشی از سلامت بانوان است و نباید خانم‌ها از آن خجالت بکشند. این کار نیاز به دانشی دارد که آگاهی درباره آن می‌تواند شما را در لذت بیشتر یاری کند.

ارگاسم درد را کاهش می‌دهد
شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ارگاسم می‌تواند تمام انواع درد از جمله ورم مفاصل، درد بعد از عمل جراحی و سردرد را از بین ببرد. مکانیسم عمل به دلیل انتشار ماده‌ شیمیایی به اسم اکسی توسین در طول رابطه جنسی است. اکسی توسین باعث سهولت اتصالات و آرامش و ایجاد احساس مثبت می‌شود. تحقیقات گذشته نشان می‌دهد حتی فکر کردن درباره رابطه جنسی می‌تواند به کاهش درد کمک کند.

اوج لذت جنسی در بانوان

استفاده از کاندوم تاثیری بر لذت جنسی ندارد
اگر فکر می‌کنید استفاده از کاندوم بر کیفیت لذت جنسی اثر می‌گذارد، در اشتباه هستید. بانوان به یک نسبت با یا بدون کاندوم از رابطه جنسی لذت می‌برند. تحقیقات نشان می‌دهد در واقع کاندوم به زن و شوهر زمان بیشتری برای داشتن رابطه جنسی می‌دهد.

۳۰ درصد از بانوان در رسیدن به لذت جنسی مشکل دارند
بنابر آمار از هر ۳ زن یک نفر در رسیدن به اوج لذت جنسی مشکل دارد و این در حالی است که ۸۰ درصد از بانوان از رابطه جنسی واژینال به تنهایی به لذت نمی‌رسند. حدود ۴۳ درصد از بانوان در رسیدن به ارگاسم ناتوان هستند و به همین دلیل برخی بررسی‌ها نشان داده درمان تستوسترون موضعی یا برخی داروهای خوراکی می‌تواند مفید باشد.

پیدا کردن نقطه حساس می‌تواند لذت را بیشتر کند
نقطه جی در بانوان دارای تعداد زیادی عصب است که می‌تواند در ارگاسم طولانی‌تر و قوی‌تر کمک کننده باشد. این در حالی است که برخی محققان در انگلیس وجود چنین نقطه‌ای در بدن زن را رد کردند اما این منطه در تمام بانوان کمی متفاوت است هرچند در داخل واژن قرار دارد.

لذت جنسی با افزایش سن بهتر می‌شود
درست است که با افزایش سن کارایی بسیاری از چیزها تغییر می‌کند اما زندگی جنسی از مواردی است که افزایش سن آن را با کیفیت‌تر می‌کند. در حالی که ۶۱ درصد بانوان ۱۸ تا ۲۴ سال اوج لذت جنسی را در این سن تجربه کرده‌اند ۶۵ درصد از بانوان در دهه چهارم و ۷۰ درصد در دهه پنجم به این مرحله رسیدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد هرچه بانوان سنشان بالاتر می‌رود تجربه جنسی‌شان بیشتر شده و بنابراین اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند. ضمن آنکه اعتماد و صمیمیت در روابط بلند مدت می‌تواند به بهبود اعتماد به نفس جنسی کمک کند.

اعتماد به نفس جنسی بر کیفیت موثر است
تحقیقات نشان میدهد اینکه یک زن در مورد اندام تناسلی‌اش چه احساسی داشته باشد بر کیفیت رسیدن به اوج لذت جنسی تاثیر دارد. تا زمانی که زخم ا ترشح غیرطبیعی نداشته باشید می‌توانید به سالم و طبیعی بودن اندام‌تان مطمئن باشید. افزایش پتانسیل رسیدن به اوج لذت جنسی با افزایش اعتماد به نفس رابطه مستقیم دارد.

اوج لذت جنسی در بانوان

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره اوج لذت جنسی در بانوان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا