اهمیت صبحانه نوش جان کردن برای دختران جوان

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

اهمیت صبحانه نوش جان کردن برای دختران جوان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اهمیت صبحانه نوش جان کردن برای دختران جوان را ببینید.

cab7d_good_breakfast_foods_for_weight_loss

دختر خانم ها باید در زمینه صبحانه نوش جان کردن بسیار دقت کنند و اهمیت زیادی به آن بدهند و مواد خوراکی مغذی در آن جای دهندان ها باید وعد صبحانه را در اولویت وعده های غذایی شان قرار دهند!

اغلب دختران ایرانی دچار کم خونی و بسیاری از کمبودهای غذایی دیگر هستند برای برطرف کردن این نیازها ضروری می باشد که صبحانه‌ی خود را اصولی بخورند. در این که چرا باید صبحانه بخوریم هیچ شکی نیست و اگر کمی در اینترنت جستجو کنید دلایل بسیاری برای آن پیدا خواهید کرد. آن‌چه که مهم می باشد این می‌باشد که در صبحانه چه نکاتی را رعایت کنیم تا کمبودهای غذایی مان جبران شوند.

نوش جان کردن صبحانه سالم و اصولی کمبودهای غذایی را جبران می کند

نکاتی که یک دختر سالم باید در نوش جان کردن صبحانه سالم رعایت کند

۱) برای جلوگیری از چاق شدن خوراکی های شیرینی را فراموش کنید

نان در نوش جان کردن صبحانه ضروری می باشد، اما مهم می باشد که بدانید چه نوع نانی استفاده می‌کنید. نان برای تامین کربوهیدرات‌های بدن ضروری می باشد اما بسیاری از نان های شیرین منجر به افزایش کالری می‌شوند. بنابراین بهتر می باشد برای صبحانه نان سبوس‌دار مانند نان سنگک بخورید. شکلات‌ها و مرباهای صنعتی نیز پر از کالری هستند و اگر به دنبال سلامتی و تناسب اندام هستید از مصرف بیش‌از اندازه‌ی آن‌ها خودداری کنید.

۲) گوشت‌های فراوری شده را مصرف نکنید

بسیاری از دختر خانم‌ها علاقه دارند که بیشتر از سوسیس و یا سایر گوشت‎‌های فراوری شده به هنگام نوش جان کردن صبحانه استفاده کنند. این مواد پر از اسیدهای چرب اشباع شده هستند و علاوه بر این موادی مثل این‌ها حاوی میزان زیادی سدیم هستند و به واسطه ی وجود نیترات محافظت می‌شوند. بنا به گزارش موسسه مطالعات سرطان آمریکا این نوع گوشت‌ها باعث افزایش خطر سرطان روده می‌شود.

۳) دانه چیا را فراموش نکنید

دانه‌ی چیا جزو برترین ماده‌های مفید دنیا هستند. دانه‌ی چیا مواد مغذی بسیاری درون خود دارد و در عین حال میزان کالری بسیار اندکی برای بدن فراهم می‌کند. در نوش جان کردن صبحانه دانه چیا را فراموش نکنید.

دانه چیا را در صبحانه خود جای دهید

۴) سویا اسموتی را فراموش نکنید

ترکیب موز سویا با شیر بادام و یا ماست سویا برای صبحانه بسیار مفید می باشد. از آن‌جایی که سویا به طور طبیعی سرشار از پروتئین، منیزیم و ملسیم می باشد می‌تواند تمام مواد غذایی که بدن یک خانم به صورت روزانه نیاز دارد را تامین کند.

۵) پنیر را بدون گردو نخورید

پنیر و گردو هر دو به تنهایی مضر هستند اما اگر این دو ماده را با هم بخوریم مواد مغذی بسیاری را به بدن ما منتقل می‌کنند. پنیر سرشار از کلسیم می باشد و گردو نیز داراى فسفر می باشد. اگر این هر دو با هم جذب شوند هیچکدام بیهوده دفع نمى شوند، حالا اگر پنیر بدون گردو (بدون فسفر) بخوریم چون کلسیم بسیارى را صرف کرده ایم، در مقابل فسفر بدن دفع مى شود، هضم و جذب آنها بسیار کامل‌تر و بهتر و آسان تر انجام مى گیرد.

تخم مرغ صبحانه سالم و حاوی همه مواد مغذی می باشد

۶) تخم مرغ را در صبحانه خود جای دهید

تخم مرغ یک منبع غنی از پروتئین، کربوهیدرات­، کلسیم، آمینواسیدهای ضروری، ویتامین­، اسیدهای چرب، بیوتین (یکی از ویتامین­های گروه B)، فسفر، پتاسیم، منیزیم، آهن، ید، منگنز و روی می باشد، همچنین زرده تخم مرغ منبع طبیعی ویتامین D می باشد. از آنجایی که تخم­ مرغ­ دارای همه مواد مغذی حیاتی که برای ساختن یک بدن سالم ضروری می باشد، هست، پس باید آن را در صبحانه خود جای دهید.

اهمیت صبحانه نوش جان کردن برای دختران جوان

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اهمیت صبحانه نوش جان کردن برای دختران جوان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] برای پرپشت کردن مو و تقویت ناخن، چه روغنی مفید است؟ مانده های قهوه …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ابوترابی فرد امروز سازمان ملل به یکی از پرچم داران استکبار تبدیل شده می باشد تداوم صدرنشینی امریکا در مسابقات جهانی والیبال ایران تیم هفتم جدول

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا