اهمیت سوختن چربی های اضافی از نوجوانی

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

اهمیت سوختن چربی های اضافی از نوجوانی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اهمیت سوختن چربی های اضافی از نوجوانی را ببینید.

9789+

افرادی که در سنین بالا اقدام به چربی سوزی می کنند سخت در اشتباهند آن ها باید از دوران نوجوانی و جوانی به فکر کاهش چربی بدنشان می بودند و از تجمع آن جلوگیری م یکردن چون به سختی قارد خواهند بود آن را از بین ببرند!

دکتر رضا راست منش متخصص تغذیه  گفت: فعالیت‌های کم، کالری زیاد سبب چاقی و تجمع چربی در زیر شکم، پهلو و ران می‌شود و از طرفی با افزایش سن این چربی‌ها به سختی آب می‌شوند.

وی افزود: برخی از افراد بر این تصور هستند که با حذف صبحانه از برنامه غذایی خود وزنشان کاهش می‌یابد اما با توجه به پژوهش‌های نشان داده شده صبحانه یک وعده غذایی بسیار مناسب هست که میزان کالری‌های دریافتی روزانه در بدن کاهش می‌یابد.

این متخصص تغذیه با اشاره به آزرده خاطر بودن نصف مردم دنیا به دلیل مشکلات چربی‌های شکمی اظهار کرد: اکثر مردم برای رفع چربی‌های شکمی رژیم غذایی سخت، ورزش و جراحی انجام می‌دهند اما بهترین روش برای رفع چربی‌های شکم پیشگیری از آن در دوران نوجوانی و جوانی هست.

وی با تأکید بر عوامل چاقی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد فکر می‌کنند با انجام رژیم‌های غذایی سخت و ورزش‌های سخت می‌توانند از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن جلوگیری کنند.

دکتر راست منش در مورد علت افزایش وزن به واسطه بی‌خوابی گفت: فردی که به میزان مناسبی استراحت نکند بدنش کورتیزول زیادی را ترشح می‌کند که در پاسخ این ترشح انسولین در بدن برای مقابله با ترشح کروتیزول افزایش می‌یابد. بنابراین با توجه به اینکه انسولین ذاتا هورمونی هست که سبب ساخت چربی می‌شود پس به صورت ناآگاهانه باعث افزایش وزن خود می‌شوید.

وی با اشاره به نکته بسیار رایج پیشگیری بهتر از درمان خاطرنشان کرد: هر فردی با توجه به تراز انرژی و فعالیت بدنی خود می‌تواند یک برنامه غذایی مناسبی داشته باشد البته عوامل موجود هم باید تا حد امکان کاهش داده شود تا با این اعمال از چربی‌های ذخیره شده در بدن جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

اهمیت سوختن چربی های اضافی از نوجوانی

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اهمیت سوختن چربی های اضافی از نوجوانی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] با چه دارویی استرس را از خودمان دور کنیم؟ اعلام اسامی حجاج ایرانی کشته …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] زوما:مورینیو بهترین مربی دنیاست پای خودروسازان امریکایی به ایران بازمی شود ۳ دقیقه پیش

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا