اهمیت رازیانه برای خانم ها

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

اهمیت رازیانه برای خانم ها

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اهمیت رازیانه برای خانم ها را ببینید.

Fennel-Seeds-2

این ماده خوراکی گیاهی برای بانوان بسیار مفید و پرفایده هست و می تواند بسیاری از مشکلات زنانه در آنان را کاهش دهد و موجب کاهش درد آن ها  در زمان قاعدگی و تنظیم هورمون های آنان شود توصیه م یکنیم از آن بیشتر استفاده کنید!

دکتر حسن اکبری محقق طب سنتی درباره رازیانه بیان کرد: این داروی گیاهی وظیفه تنظیم تغییرات هورمونی بانوان را بر عهده دارد به صورتی که موجب پیشگیری از تحلیل مخاط رحم و پیری زودرس و شادابی روحی و روانی خانم‌ها می‌شود.

وی افزود: یکی از مشکلات شایع خانم‌ها و خانواده‌ها امروزه مشکل ناباروری هست اما می‌توان با مصرف رازیانه بسیاری از‌ این نوع مشکلات را حل کرد. همچنین در صورت بروز مشکلات ‌هایپرمنوره(طولانی‌شدن روزهای تغییرات هورمونی) توصیه می‌شود ‌در کنار رازیانه داروی گیاهی پنج انگشت را مصرف کنند.

دکتر اکبری در خصوص مصرف رازیانه برای بانوان شیرده گفت: خانم‌های شیرده با مصرف رازیانه می‌توانند میزان شیردهی خود را به نحو قابل تماشا‌ای افزایش دهند و نیاز به مصرف شیر خشک در خانم‌هایی که کمبود ترشح شیر دارند برطرف می‌شود و از این طریق به سلامت کودک خود و اقتصاد خانواده کمک می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده رازیانه بصورت دم‌نوش مفیدتر و هزینه استفاده را نسبت به عرقیات آن ۱۰ برابر کاهش می‌دهد و ایجاد تعادل هورمونی مناسب از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

همچنین باید توجه شود که استفاده صحیح در میزان مناسب عارضه‌ای برای بدن در مصرف طولانی مدت ایجاد نمی‌کند.

اهمیت رازیانه برای خانم ها

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اهمیت رازیانه برای خانم ها با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] روحانی برنامه ای برای دیدار با اوباما نداریم شباهت شگفت انگیز برخی میوه ها …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] کمک به رفع ویار خانم ها با لیمو پرتاب گوجه‌فرنگی به سفارت عربستان، بازگشت بانوان قهرمان، زندگی در روستای فراموش شده، دیدارهای رئیس‌جمهور در نیویورک و…

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا