انریکه: ترجیح می دهم به تیمی مثل سلتا ببازیم

انریکه: ترجیح می دهم به تیمی مثل سلتا ببازیم

بارسلونا امشب در عین ناباوری، در زمین سلتا ویگو با نتیجه سنگین ۴-۱ شکست خورد و با توجه به پیروزی رئال بر بیلبائو، صدر جدول را از دست داد.

بارسلونا امشب در عین ناباوری، در زمین سلتا ویگو با نتیجه سنگین ۴-۱ شکست خورد و با توجه به پیروزی رئال بر بیلبائو، صدر جدول را از دست داد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از ۴ برد متوالی، بارسلونا اولین شکست فصل خود را تجربه کرد. این تیم در ۵۰ روز گذشته، دو بار دیگر نیز ۴ گل دریافت کرده بود. در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در سن مامس مقابل بیلبائو و برابر سویا در سوپرکاپ اروپا. آخرین باری که این تیم در لالیگا از یک تیم ۴ گل خورده بود، به سال ۲۰۰۸ و شکست ۴-۱ این تیم در زمین رئال مادرید بر می گردد. 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” امشب همه، سطح بازی بالای سلتا را تماشا کردند. از هر جهت این تیم عالی بازی کرد و فقط باید به آنها تبریک گفت. یک بازی کامل را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی هم خلق کردند. 

سلتا امشب به لطف بازی موثر بازیکنانش در همه نقاط زمین، فوتبال زیبایی ارائه داد. فوتبال بازی لحظه هاست؛ ما در شرایطی که ۱-۰ عقب بودیم، دو موقعیت عالی گل را از دست دادیم و بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم. 

واقعا عجیب بود که در این بازی ما حداقل ۷ فرصت ۱۰۰ درصد را هدر دادیم. بازهم به سلتا تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه فصل نیز همینگونه فوتبال بازی کنند.”

انریکه در مورد کمبود بازیکن در بارسلونا گفت:” از داشتن این مجموعه بازیکنان خوشحالم. دارایی ما همین می باشد. این شکست به ما کمک می کند تا مشکلاتمان را بهتر ارزیابی کنیم. این یک واقعیت می باشد که قهرمان شدن در لالیگای امسال، بسیار دشوارتر از فصل قبل می باشد.”

انریکه در پاسخ به این سئوال که تا چه حد نگران آینده بارساست گفت:” امشب سلتا برتر از ما بود و فوتبالی ما را شکست داد. این تیم هرگز دفاعی بازی نکرد و یک فوتبال شجاعانه را از بازیکنان این تیم شاهد بودیم. ترجیح می دهم اگر قرار به باختن ما باشد، به این چنین تیم های نترسی بازی را ببازیم. افتخار می کنم که روزی مربی سلتا بودم و جزئی از تاریخ این تیم هستم.”

انریکه: ترجیح می دهم به تیمی مثل سلتا ببازیم

منبع : عصر ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] این خدا به راستی ستایش برانگیز و سجده کردنی هست نحوه صحیح پاسخ به …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام در وب پورتال معتبر تخفیفان ضرورت ایجاد نظام صلاحیت حرفه ای کمبود نیروی ماهر در رده های فنی اصناف

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا