انتقال اجساد حجاج مخالف اصول عربستان هست

انتقال اجساد حجاج مخالف اصول عربستان هست

سفیر پاکستان در عربستان اعلام کرد که خواسته اسلام‌آباد مبنی بر انتقال اجساد حجاج پاکستانی از عربستان باوجودی که مخالف اصول ریاض هست اما این کشور آن را انجام خواهد داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، «دی نیوز»نوشت: پاکستان از عربستان خواسته تا سه جسد از جمله «اسد مرتضی گیلانی» خواهرزاده «یوسف رضا گیلانی» نخست‌وزیر سابق پاکستان را به کشورش منتقل کند.

«منظور الحق» سفیر پاکستان در عربستان در این باره گفت: در حالی که خواسته اسلام‌آباد مبنی بر انتقال اجساد حجاج پاکستانی از عربستان مخالف اصول این کشور هست اما ریاض آن را پذیرفته و اطمینان همکاری بیشتری در این زمینه داده هست.

وی گفت: اگر خانواده‌های دیگر جان باختگان حجاج پاکستانی خواستار انتقال اجساد هستند نیز دولت اسلام‌آباد در این خصوص همکاری کامل انجام خواهد داد.

مقامات وزارت امور مذهبی پاکستان تاکنون جان باختن ۴۵ تبعه این کشور در حادثه منا را تایید کرده‌اند.

«دی نیشن» روزنامه پاکستانی چند روز پیش از کشته شدن ۲۳۶ حاجی پاکستانی در این حادثه خبر داد.

«عمران خان» رهبر حزب «تحریک انصاف» و «خورشید شاه» رهبر اپوزیسیون و عضو ارشد حزب «مردم پاکستان» از دولت خواسته‌اند که در مورد حادثه منا تحقیق کند.

 رهبر اپوزیسیون در پارلمان پاکستان و عمران خان ننیز در این خصوص اعلام کردند که مقامات عربستان باید هرچه زودتر دستور تحقیقات حادثه منا را صادر کنند در غیر اینصورت نگرانی‌های بیشتر در جهان اسلام افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ۸۵۲

انتقال اجساد حجاج مخالف اصول عربستان هست

منبع : شیعه نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] زمان دیدار استقلال اهواز و گسترش فولاد تغییر دادن کرد اجرای طرح بتن غلطکی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چند نکته ظریف و جالب پزشکی حمله روزنامه هوادار پرسپولیس به داور بازی استقلال

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا