انتقاد «کوربین» از حملات انگلیس به سوریه

انتقاد «کوربین» از حملات انگلیس به سوریه

رهبر جدید حزب کارگر انگلیس که مخالف سیاست‌های جنگ افروزانه این کشور می باشد، حملات هوایی پهپادهای انگلیسی را در سوریه از لحاظ قانونی سوال برانگیز خواند.

انتقاد «کوربین» به حملات انگلیس به سوریه

به گزارش مشرق، «جرمی کوربین» رهبر جدید حزب کارگر انگلستان که کمتر از یک هفته پیش به این سمت انتخاب شد، اقدام انگلیس و استفاده از پهپادهای نیروی هوایی این کشور در سوریه برای بمباران علیه مواضع داعش را از لحاظ قانونی، محل اشکال می‌داند.

به نوشته ایندیپندنت، کوربین در گفت‌وگو با شبکه خبر ۴ انگلیس گفت «ما نمی‌دانیم چه چیزی در حال رخ دادن می باشد .. آنچه می‌دانیم این می باشد که کامرون حملات پهپادها را تایید کرده اما این مساله سوال‌برانگیز می باشد.»

رهبر حزب کارگر خواهان حرکتی دیپلماتیک برای پایان دادن به خشونت‌ها در سوریه شد. وی گفت «من حامی اسد یا داعش نیستم اما اگر ما به کمپین بمباران وارد شویم، مردم می‌میرند و آسیب می‌بینند اما در نتیجه راه حلی برای کل مشکل وجود نخواهد داشت.»

کوربین ادامه داد «ما در حال حاضر تمام حمایت خود را به پناه‌جویان اختصاص می‌دهیم؛ به دنبال توسعه سیاسی و راه حلی در همه زمینه‌ها هستیم. ما همه کشورهای همسایه را به علاوه آمریکا و اتحادیه اروپا در این موضوع وارد می‌کنیم تا توسعه سیاسی سریعی درمنطقه به دست آوریم.»

وی تصریح کرد انگلیس باید آماده پذیرش سهمیه تعیین شده از سوی اتحادیه اروپا برای پذیرش مهاجران باشد.

کوربین گفت اشتباه بزرگی می باشد که انگلیس به برنامه مهاجران اتحادیه اروپا ملحق نشده می باشد. وی یادآور شد بر اساس کنوانسیون ژنو، انگلیس مسئولیت دارد قربانیان ظلم، جنگ و همه این اتفاقات ناگوار را بپذیرد و سهم خود را ادا کند.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه‌کار از چندی پیش زمزمه پیوستن این کشور به ائتلاف هوایی ضد داعش را در سوریه به راه انداخت که این طرح دولت، با مخالفت فعالان ضد جنگ انگلیس مواجه می باشد.

انتقاد «کوربین» از حملات انگلیس به سوریه

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره انتقاد «کوربین» از حملات انگلیس به سوریه با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی: مبادی ورود بازی‌های رایانه‌ای خارجی مسدود شود …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] گرانترین بازیکن لیگ گل زد قسمت ششم دندون طلا وارد بازار می شود

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا