انتقادتند یک منتقد از فیلمنامه فیلم «آقا و خانم سنگی»

انتقادتند یک منتقد از فیلمنامه فیلم «آقا و خانم سنگی»

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه انتقادتند یک منتقد از فیلمنامه فیلم «آقا و خانم سنگی» را ببینید.

اخبار هنرمندان ، انتقاد تند یک منتقد از فیلمنامه فیلم «آقا و خانم سنگی»: سلطان محمدی گفت: پرسشی برایم ایجاد شده هست و آن هم این هست که چطور فیلم‌نامه‌ «آقا و خانم سنگی» تصویب شده و به مرحله پخش رسیده هست.

انتقاد،آقا و خانم سنگی،فیلم


به گزارش پورتال یک به نقل از جام نیوز، حسین سلطان محمدی گفت:‌ سریال «آقا و خانم سنگی» طنز خیلی پخته‌ای ندارد و به عقیده من بیشتر برای خندیدن و گذراندن ایام مخاطب هست تا اینکه بار مفهومی و اشاره اجتماعی جدی داشته باشد.

وی ادامه داد:‌این سریال هیچ تفکری درباره موضوع مورد نظر خود نداشته و به مخاطب بار مفهومی ارائه نمی‌دهد.

این منتقد در ادامه افزود: یکی از موضوع‌های اصلی این سریال ازدواج کردن دختر و پسرها هست،‌اما متاسفانه همین موضوع ساده را به خوبی نشان نداده‌اند و اشاره‌های درستی نیز ندارند.

وی بیان داشت: بخشی از سریال «آقا و خانم سنگی» در دانشگاه و میان دانشجوها می‌گذرد که رابطه بین دانشجوها بسیار غلو آمیز درآمده هست و به هیچ عنوان به موضوع اصلی اشاره نمی‌کند.

سلطان محمدی افزود: در چینش عناصر جزئی به اندازه کافی دقت نشده هست و همچنین ظرافت‌های طراحی صحنه دچار کاستی هست. از این موارد می‌توان به تفاوت حجاب خانم‌ها بیرون از خانه و داخل خانه هنگام ورود خواستگار و همچنین عدم توجه به جزئیات در سکانس مربوط به آمدن خواستگار به همراه جعبه شیرینی و منهدم شدن محتویات داخل جعبه به دلیل تکان‌های فراوان،نیز اشاره کرد.

 وی درباره بازیگران و نوع بازی‌هایشان نیز گفت:‌در این سریال دو سه بازیگر پر سابقه در کنار افرادی قرار گرفته‌اند که بازیگرانی پر شور و حال هستند.کامبیز دیرباز پختگی خود را دارد و در کل هر کدام از بازیگران در تلاش هستند تا بر اساس آنچه شاهد احمدلو طراحی کرده جلو بروند.

 سلطان محمدی ادامه داد:‌شاهد احمدلو کارگردان سریال «آقا و خانم سنگی» با اینکه تا به حال چندین تجربه سینمایی داشته هست،‌اما تجربه طنز جدی نداشته و درباره داستانی که خود عهده‌دار هدایت آن شده هست جامعیت کامل را به خرج نداده هست و نتوانسته در بحث نشانه شناسی و چینش رفتارها هدایت درستی داشته باشد.

 این منتقد گفت: در اینجا پرسشی برایم ایجاد شده هست و آنهم این هست که چطور چنین فیلم‌نامه‌ای تصویب و به مرحله پخش رسیده هست؟! باید دید که تصویب ارائه بودجه و خروجی مدیران رسانه ملی دقیقا چه بوده و آیا با خروجی که الان در حال پخش هست هماهنگی دارد یا خیر و فقط شادی شبانگاهی مردم برایشان اهمیت داشته هست؟!

انتقادتند یک منتقد از فیلمنامه فیلم «آقا و خانم سنگی»

منبع : پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره انتقادتند یک منتقد از فیلمنامه فیلم «آقا و خانم سنگی» با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا