امروز قیمت هرکیلو دام زنده چقدر می باشد؟

امروز قیمت هرکیلو دام زنده چقدر می باشد؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برخورد تیم‌های شهرداری تهران با مراکز غیرمجاز عرضه دام زنده در روز عید قربان خبر داد و افزود: این مراکز به محض شناسایی توسط تیم‌های شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران جمع‌آوری خواهند شد.

آفتاب :

مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از مراکز عرضه دام بهداشتی در جمع خبرنگاران درباره مقابله با مراکز غیرمجاز عرضه دام زنده، گفت: دستور العمل‌هایی داریم که تیم‌های ویژه شهرداری در سطح منظقه ضمن کنترل، مراکز غیرمجاز را شناسایی و نسبت به جمع آوی آنها اقدام کنند. البته مکان‌هایی نیز ممکن می باشد در کوچه و محلات وجود داشته باشد که قابل شناسایی نباشند، اما درخواست‌مان از شهروندان این می باشد که تنها دام زنده را از ۲۹ مرکز در نظر گرفته شده برای عرضه دام بهداشتی تهیه کنند.

وی افزود:‌ حدود ۷۰ درصد از نیاز شهروندان تهرانی برای خرید دام زنده در روز عید قربان توسط مراکز عرضه دام بهداشتی شهرداری تهران تامین خواهد شد. بر همین اساس درخواست‌مان از شهروندان این می باشد که دام زنده را تنها از این مراکز تهیه کنند.

عبداللهی ادامه داد: همه ساله شهرداری تهران و سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در جهت خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در اجرای سنت قربانی برای حاجیان، مراکزی را جهت عرضه دام زنده در نظر می‌گرفته که امسال نیز ۲۹ مکان ویژه فروش دام قربانی در سطح منظقه تهران برپا شده می باشد. این مراکز از پنج صبح امروز پنجشنبه کار خود را آغاز کردند و حضور مردم نیز در این مراکز بسیار چشمگیر بوده می باشد.

وی تاکید کرد: ‌۱۸۰ دامپزشک با همکاری دامپزشکی استان تهران در این ۲۹ مرکز جهت نظارت بر سلامت و بهداشت دام مستقر هستند و بیش از ۵۷ روحانی نیز بر ذبح شرعی دام‌ها نظارت می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص قیمت گذاری دام‌ها گفت: با توجه به کار کارشناسی و ارزیابی که از سطح بازار شده قیمت‌ گذاری‌ها انجام شده و در حال حاضر نیز قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلو دام زنده تعیین شده می باشد. البته پیش بینی می‌کنیم در ساعات پایانی و بعد از ظهر امروز با توجه به کاهش تقاضا قیمت نیز کاهش پیدا کند.

امروز قیمت هرکیلو دام زنده چقدر می باشد؟

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اگر از گلاب استفاده می کنید از خواص آن با خبر شوید تهدید این …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] برگزاری دومین مسابقه بیلیارد ساحلی در بندرکیاشهر شب دوم مراسم مسلمیه در حرم سیدالکریم علیه السلام برگزار شد + گزارش تصویری

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا