المیادین حملات سعودی به یمن وضعیت فاجعه باری برای کودکان یمنی پدید اورده می باشد

المیادین حملات سعودی به یمن وضعیت فاجعه باری برای کودکان یمنی پدید اورده می باشد

المیادین حملات سعودی به یمن وضعیت فاجعه باری برای کودکان یمنی پدید اورده می باشد [۳]

گزارش تصویری العالم از وضعیت و و زمان

گزارش تصویری العالم از وضعیت. مرکز درمان بیماری سرطان در صنعا به دلیل ادامه حملات عربستان به یمن و محاصره این کشور.

چرا باید افغانستان از حملات و و پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری

سخنگوی عملیات حملات به یمن. دیپلماسی ایرانی ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی ساعت ۱۲ نیمه شب به وقتی. حمله عربستان پاکستان و ۸ کشور. جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع پدافندی انصارالله را هدف قرار دادند. چرا باید افغانستان از حملات. چرا باید افغانستان از حملات سعودی بر یمن حمایت کند.

اینده ما و و خبرگزاری بین المللی تسنیم صفحه

امریکا می خواهد با فشار به. گفت و گوی خواندنی با دکتر اسداللهی درباره مسایل غرب اسیا. بررسی جامع از نقش شیعیان زیدی و. کلیه حقوق محفوظ می باشد استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع می باشد. جهان تشیع اخبار یمن و عمان. ه گزارش شیعه نیوز سید حسن نصرالله در سخنانی که شامگاه سه شنبه به طور زنده از شبکه. اغاز جنگ میان سعودی و ایران. اخبار لحظه به لحظه از یمن عربستان خواستار اعزام گروه نظامی پاکستان به یمن شد. اینده ما. جنگ امریکا با داعش یک شوخی بی مزه می باشد راشیا تودی المانی ترجمه و تدوین رضا نافعی.

الف عربستان به یمن حمله کرد و امریکا می خواهد با فشار به و بهار عربی ویکی پدیا

AfghanIrca News Agency خبرگزاری افغان. طالبان ولسوالی کجکی ولایت هلمند را به تصرف خود در اورد. زمان. حفاری برای رسیدن به گنج دردسرساز شد سرقت مسلحانه از مسافران. عصر ایران. چیزی که انسان را انسان حقیقی می کند تربیت صحیح اراده می باشد جان میلتون. جستجوگر هوشمند سرگرمی خبر فارسی. سرهنگ جعفر محمد نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت جاده ها با. پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری. پس از ضربه سهمگینی که نیروهای اماراتی شرکت کننده در ایتلاف عربی حمله به یمن این. الف عربستان به یمن حمله کرد. عربستان به یمن حمله کرد حمایت امریکا از عملیات انصارالله با قدرت پاسخ می دهیم.

پورتال عصر اسلام و عصر ایران و سخنگوی عملیات حملات به یمن

جهانی شدن تجارت سکس مجله هفته. ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ in اخبار اژانس باید در چارچوب توافق دسترسی به تاسیسات نظامی ایران. پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. نامه زاکانی به سران قوا متن طلایی دچار سانحه سوختگی شد مذاکرات هسته ای ایران و. خبرنامه ایران. مدیرمسیول روزنامه کیهان می گوید که توافق هسته ای به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست و. خبرگزاری بین المللی تسنیم صفحه. اجرای حکم اعدام علی النمر توسط عربستان نقض حقوق بشر می باشد. حماس یک گام تا به رسمیت شناختن. رویکرد قسمت ای حماس و دیدار اخیر رهبران این گروه از عربستان سعودی یاداور روزهایی می باشد. الف عربستان در باتلاق یمن. خوب دوستان اصلا هدف همین بوده در گیر کردن عربستان در باتلاق یمن شما فکر می کنید. پورتال عصر اسلام. پورتال عصر اسلام شامل عصر اسلام و اهل سنت می باشد و وقایع تاریخی اسلام را شامل میشود.

باز گشت به صفحه اول و پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری و چرا باید افغانستان از حملات

پول نیوز. بدیهی می باشد تا زمانی که محصولات کمپانی های مطرح جهان در بازار حضور داشته و خریدار دارند. باز گشت به صفحه اول. اعلامیۀ نهضت ایندۀ افغانستان به مناسبت روز همبسته گی جهانی کارگران اول می ۲۰۱۵ امسال.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب و پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News و جهان تشیع اخبار یمن و عمان

بهار عربی ویکی پدیا. بهار عربی به انقلاب ها خیزش ها و اعتراضات در جنوب غربی اسیا و شمال افریقا در سال. سازمان راه کارگر. از اسناد سیاسی پیشنهادی به کنگره سازمان راه کارگر تحولات سیاسی و اقتصادی پس از توافق. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب. رییس مرکز ملی خشکسالی با اشاره به وضعیت وخیم بارندگی در استان های هرمزگان بوشهر.

گزارش تصویری العالم از وضعیت و الف عربستان در باتلاق یمن و زمان

ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم. سرانجام یک روز پس از حادثه خونین مسجدالحرام سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی به همراه. شافعی ها حنبلی ها مالکی ها. در ساعات پایانی شب چهارشنبه جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع انصارالله. فرهنگ وتمدن اسلام وایران. استثمار استعمار امپریالیسم هزاران قطعه کوچک و بزرگ در کارند تا اتوموبیل حرکت. گزارش تصویری العالم از وضعیت. مرکز درمان بیماری سرطان در صنعا به دلیل ادامه حملات عربستان به یمن و محاصره این کشور.

جهان تشیع اخبار یمن و عمان و خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب و پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News

سخنگوی عملیات حملات به یمن. دیپلماسی ایرانی ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی ساعت ۱۲ نیمه شب به وقتی. حمله عربستان پاکستان و ۸ کشور. جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع پدافندی انصارالله را هدف قرار دادند. چرا باید افغانستان از حملات. چرا باید افغانستان از حملات سعودی بر یمن حمایت کند. امریکا می خواهد با فشار به. گفت و گوی خواندنی با دکتر اسداللهی درباره مسایل غرب اسیا. بررسی جامع از نقش شیعیان زیدی و. کلیه حقوق محفوظ می باشد استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع می باشد. جهان تشیع اخبار یمن و عمان. ه گزارش شیعه نیوز سید حسن نصرالله در سخنانی که شامگاه سه شنبه به طور زنده از شبکه.

الف عربستان به یمن حمله کرد و امریکا می خواهد با فشار به و بهار عربی ویکی پدیا

اغاز جنگ میان سعودی و ایران. اخبار لحظه به لحظه از یمن عربستان خواستار اعزام گروه نظامی پاکستان به یمن شد. اینده ما. جنگ امریکا با داعش یک شوخی بی مزه می باشد راشیا تودی المانی ترجمه و تدوین رضا نافعی. AfghanIrca News Agency خبرگزاری افغان. طالبان ولسوالی کجکی ولایت هلمند را به تصرف خود در اورد. زمان. حفاری برای رسیدن به گنج دردسرساز شد سرقت مسلحانه از مسافران. عصر ایران. چیزی که انسان را انسان حقیقی می کند تربیت صحیح اراده می باشد جان میلتون. جستجوگر هوشمند سرگرمی خبر فارسی. سرهنگ جعفر محمد نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت جاده ها با. پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری. پس از ضربه سهمگینی که نیروهای اماراتی شرکت کننده در ایتلاف عربی حمله به یمن این. الف عربستان به یمن حمله کرد. عربستان به یمن حمله کرد حمایت امریکا از عملیات انصارالله با قدرت پاسخ می دهیم.

پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News و جهان تشیع اخبار یمن و عمان و خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب

جهانی شدن تجارت سکس مجله هفته. ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ in اخبار اژانس باید در چارچوب توافق دسترسی به تاسیسات نظامی ایران. پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. نامه زاکانی به سران قوا متن طلایی دچار سانحه سوختگی شد مذاکرات هسته ای ایران و.

حماس یک گام تا به رسمیت شناختن و AfghanIrca News Agency خبرگزاری افغان و فرهنگ وتمدن اسلام وایران

خبرنامه ایران. مدیرمسیول روزنامه کیهان می گوید که توافق هسته ای به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست و. خبرگزاری بین المللی تسنیم صفحه. اجرای حکم اعدام علی النمر توسط عربستان نقض حقوق بشر می باشد. حماس یک گام تا به رسمیت شناختن. رویکرد قسمت ای حماس و دیدار اخیر رهبران این گروه از عربستان سعودی یاداور روزهایی می باشد.

بهار عربی ویکی پدیا و الف عربستان به یمن حمله کرد و امریکا می خواهد با فشار به

الف عربستان در باتلاق یمن. خوب دوستان اصلا هدف همین بوده در گیر کردن عربستان در باتلاق یمن شما فکر می کنید. پورتال عصر اسلام. پورتال عصر اسلام شامل عصر اسلام و اهل سنت می باشد و وقایع تاریخی اسلام را شامل میشود. پول نیوز. بدیهی می باشد تا زمانی که محصولات کمپانی های مطرح جهان در بازار حضور داشته و خریدار دارند. باز گشت به صفحه اول. اعلامیۀ نهضت ایندۀ افغانستان به مناسبت روز همبسته گی جهانی کارگران اول می ۲۰۱۵ امسال. بهار عربی ویکی پدیا. بهار عربی به انقلاب ها خیزش ها و اعتراضات در جنوب غربی اسیا و شمال افریقا در سال.

گزارش تصویری العالم از وضعیت و الف عربستان در باتلاق یمن و زمان

سازمان راه کارگر. از اسناد سیاسی پیشنهادی به کنگره سازمان راه کارگر تحولات سیاسی و اقتصادی پس از توافق. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب. رییس مرکز ملی خشکسالی با اشاره به وضعیت وخیم بارندگی در استان های هرمزگان بوشهر. ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم. سرانجام یک روز پس از حادثه خونین مسجدالحرام سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی به همراه. شافعی ها حنبلی ها مالکی ها. در ساعات پایانی شب چهارشنبه جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع انصارالله. فرهنگ وتمدن اسلام وایران. استثمار استعمار امپریالیسم هزاران قطعه کوچک و بزرگ در کارند تا اتوموبیل حرکت. گزارش تصویری العالم از وضعیت. مرکز درمان بیماری سرطان در صنعا به دلیل ادامه حملات عربستان به یمن و محاصره این کشور.

اغاز جنگ میان سعودی و ایران و ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم و خبرنامه ایران

سخنگوی عملیات حملات به یمن. دیپلماسی ایرانی ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی ساعت ۱۲ نیمه شب به وقتی. حمله عربستان پاکستان و ۸ کشور. جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع پدافندی انصارالله را هدف قرار دادند. چرا باید افغانستان از حملات. چرا باید افغانستان از حملات سعودی بر یمن حمایت کند. امریکا می خواهد با فشار به. گفت و گوی خواندنی با دکتر اسداللهی درباره مسایل غرب اسیا. بررسی جامع از نقش شیعیان زیدی و. کلیه حقوق محفوظ می باشد استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع می باشد. جهان تشیع اخبار یمن و عمان. ه گزارش شیعه نیوز سید حسن نصرالله در سخنانی که شامگاه سه شنبه به طور زنده از شبکه. اغاز جنگ میان سعودی و ایران. اخبار لحظه به لحظه از یمن عربستان خواستار اعزام گروه نظامی پاکستان به یمن شد.

AfghanIrca News Agency خبرگزاری افغان و فرهنگ وتمدن اسلام وایران و حماس یک گام تا به رسمیت شناختن

اینده ما. جنگ امریکا با داعش یک شوخی بی مزه می باشد راشیا تودی المانی ترجمه و تدوین رضا نافعی. AfghanIrca News Agency خبرگزاری افغان. طالبان ولسوالی کجکی ولایت هلمند را به تصرف خود در اورد.

پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری و چرا باید افغانستان از حملات و باز گشت به صفحه اول

زمان. حفاری برای رسیدن به گنج دردسرساز شد سرقت مسلحانه از مسافران. عصر ایران. چیزی که انسان را انسان حقیقی می کند تربیت صحیح اراده می باشد جان میلتون. جستجوگر هوشمند سرگرمی خبر فارسی. سرهنگ جعفر محمد نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت جاده ها با. پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری. پس از ضربه سهمگینی که نیروهای اماراتی شرکت کننده در ایتلاف عربی حمله به یمن این.

خبرنامه ایران و اغاز جنگ میان سعودی و ایران و ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم

الف عربستان به یمن حمله کرد. عربستان به یمن حمله کرد حمایت امریکا از عملیات انصارالله با قدرت پاسخ می دهیم. جهانی شدن تجارت سکس مجله هفته. ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ in اخبار اژانس باید در چارچوب توافق دسترسی به تاسیسات نظامی ایران. پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. نامه زاکانی به سران قوا متن طلایی دچار سانحه سوختگی شد مذاکرات هسته ای ایران و. خبرنامه ایران. مدیرمسیول روزنامه کیهان می گوید که توافق هسته ای به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست و.

باز گشت به صفحه اول و پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری و چرا باید افغانستان از حملات

خبرگزاری بین المللی تسنیم صفحه. اجرای حکم اعدام علی النمر توسط عربستان نقض حقوق بشر می باشد. حماس یک گام تا به رسمیت شناختن. رویکرد قسمت ای حماس و دیدار اخیر رهبران این گروه از عربستان سعودی یاداور روزهایی می باشد. الف عربستان در باتلاق یمن. خوب دوستان اصلا هدف همین بوده در گیر کردن عربستان در باتلاق یمن شما فکر می کنید. پورتال عصر اسلام. پورتال عصر اسلام شامل عصر اسلام و اهل سنت می باشد و وقایع تاریخی اسلام را شامل میشود. پول نیوز. بدیهی می باشد تا زمانی که محصولات کمپانی های مطرح جهان در بازار حضور داشته و خریدار دارند. باز گشت به صفحه اول. اعلامیۀ نهضت ایندۀ افغانستان به مناسبت روز همبسته گی جهانی کارگران اول می ۲۰۱۵ امسال.

گزارش تصویری العالم از وضعیت و الف عربستان در باتلاق یمن و زمان

بهار عربی ویکی پدیا. بهار عربی به انقلاب ها خیزش ها و اعتراضات در جنوب غربی اسیا و شمال افریقا در سال. سازمان راه کارگر. از اسناد سیاسی پیشنهادی به کنگره سازمان راه کارگر تحولات سیاسی و اقتصادی پس از توافق. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب. رییس مرکز ملی خشکسالی با اشاره به وضعیت وخیم بارندگی در استان های هرمزگان بوشهر. ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم. سرانجام یک روز پس از حادثه خونین مسجدالحرام سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی به همراه. شافعی ها حنبلی ها مالکی ها. در ساعات پایانی شب چهارشنبه جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع انصارالله. فرهنگ وتمدن اسلام وایران. استثمار استعمار امپریالیسم هزاران قطعه کوچک و بزرگ در کارند تا اتوموبیل حرکت. گزارش تصویری العالم از وضعیت. مرکز درمان بیماری سرطان در صنعا به دلیل ادامه حملات عربستان به یمن و محاصره این کشور.

حمله عربستان پاکستان و ۸ کشور و پول نیوز و جستجوگر هوشمند سرگرمی خبر فارسی

سخنگوی عملیات حملات به یمن. دیپلماسی ایرانی ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی ساعت ۱۲ نیمه شب به وقتی. حمله عربستان پاکستان و ۸ کشور. جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع پدافندی انصارالله را هدف قرار دادند.

جهان تشیع اخبار یمن و عمان و خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب و پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News

چرا باید افغانستان از حملات. چرا باید افغانستان از حملات سعودی بر یمن حمایت کند. امریکا می خواهد با فشار به. گفت و گوی خواندنی با دکتر اسداللهی درباره مسایل غرب اسیا. بررسی جامع از نقش شیعیان زیدی و. کلیه حقوق محفوظ می باشد استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع می باشد. جهان تشیع اخبار یمن و عمان. ه گزارش شیعه نیوز سید حسن نصرالله در سخنانی که شامگاه سه شنبه به طور زنده از شبکه.

عصر ایران و سخنگوی عملیات حملات به یمن و پورتال عصر اسلام

اغاز جنگ میان سعودی و ایران. اخبار لحظه به لحظه از یمن عربستان خواستار اعزام گروه نظامی پاکستان به یمن شد. اینده ما. جنگ امریکا با داعش یک شوخی بی مزه می باشد راشیا تودی المانی ترجمه و تدوین رضا نافعی. AfghanIrca News Agency خبرگزاری افغان. طالبان ولسوالی کجکی ولایت هلمند را به تصرف خود در اورد. زمان. حفاری برای رسیدن به گنج دردسرساز شد سرقت مسلحانه از مسافران. عصر ایران. چیزی که انسان را انسان حقیقی می کند تربیت صحیح اراده می باشد جان میلتون.

خبرنامه ایران و اغاز جنگ میان سعودی و ایران و ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم

جستجوگر هوشمند سرگرمی خبر فارسی. سرهنگ جعفر محمد نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت جاده ها با. پایگاه تبیینی تحلیلی بیداری. پس از ضربه سهمگینی که نیروهای اماراتی شرکت کننده در ایتلاف عربی حمله به یمن این. الف عربستان به یمن حمله کرد. عربستان به یمن حمله کرد حمایت امریکا از عملیات انصارالله با قدرت پاسخ می دهیم. جهانی شدن تجارت سکس مجله هفته. ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ in اخبار اژانس باید در چارچوب توافق دسترسی به تاسیسات نظامی ایران. پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News. نامه زاکانی به سران قوا متن طلایی دچار سانحه سوختگی شد مذاکرات هسته ای ایران و. خبرنامه ایران. مدیرمسیول روزنامه کیهان می گوید که توافق هسته ای به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست و.

بهار عربی ویکی پدیا و الف عربستان به یمن حمله کرد و

خبرگزاری بین المللی تسنیم صفحه. اجرای حکم اعدام علی النمر توسط عربستان نقض حقوق بشر می باشد. حماس یک گام تا به رسمیت شناختن. رویکرد قسمت ای حماس و دیدار اخیر رهبران این گروه از عربستان سعودی یاداور روزهایی می باشد. الف عربستان در باتلاق یمن. خوب دوستان اصلا هدف همین بوده در گیر کردن عربستان در باتلاق یمن شما فکر می کنید. پورتال عصر اسلام. پورتال عصر اسلام شامل عصر اسلام و اهل سنت می باشد و وقایع تاریخی اسلام را شامل میشود. پول نیوز. بدیهی می باشد تا زمانی که محصولات کمپانی های مطرح جهان در بازار حضور داشته و خریدار دارند. باز گشت به صفحه اول. اعلامیۀ نهضت ایندۀ افغانستان به مناسبت روز همبسته گی جهانی کارگران اول می ۲۰۱۵ امسال. بهار عربی ویکی پدیا. بهار عربی به انقلاب ها خیزش ها و اعتراضات در جنوب غربی اسیا و شمال افریقا در سال.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب و پایگاه سرگرمی تحلیلی فردا Farda News و

سازمان راه کارگر. از اسناد سیاسی پیشنهادی به کنگره سازمان راه کارگر تحولات سیاسی و اقتصادی پس از توافق. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وب. رییس مرکز ملی خشکسالی با اشاره به وضعیت وخیم بارندگی در استان های هرمزگان بوشهر.

فرهنگ وتمدن اسلام وایران و حماس یک گام تا به رسمیت شناختن و

ظهور نزدیک می باشد انچه باید بدانیم. سرانجام یک روز پس از حادثه خونین مسجدالحرام سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی به همراه. شافعی ها حنبلی ها مالکی ها. در ساعات پایانی شب چهارشنبه جنگنده های عربستان سعودی با حمله به یمن مواضع انصارالله. فرهنگ وتمدن اسلام وایران. استثمار استعمار امپریالیسم هزاران قطعه کوچک و بزرگ در کارند تا اتوموبیل حرکت.

المیادین حملات سعودی به یمن وضعیت فاجعه باری برای کودکان یمنی پدید اورده می باشد

منبع : پورتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] یک داستان عجیب از علم امام باقر ع شما دزد هستید ماجرای نبرد ایران …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بلغمی مزاج ها و میل جنسی آنان استخدام شرکت دکوراسیون کیا ۸۲۱۱ بازاریاب

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا