اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون ربا

اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون ربا

پورتال يک : لطفا اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون ربا را ببينيد.

غلامرضا نجمی معاون بازرسی و حسابرسی بانک در این نشست با بیان اینکه سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری بانک ایفا می کند و گفت: برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی می باشد.

اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون رباپول‌نیوزمعاون بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در همایش مدیران و روسای شعب استان سمنان، حضور نیروهای متخصص و متعهد را عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی عنوان کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامرضا نجمی معاون بازرسی و حسابرسی بانک در این نشست با بیان اینکه سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری بانک ایفا می کند و گفت: برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی می باشد.

نجمی امانت داری و شفاف سازی را یکی از راهبردهای بانک مهر اقتصاد دانست و افزود: این بانک با اتکاء به سرمایه انسانی خود توانست در بخش جذب منابع و نفوذ در بازار پولی و مالی به توفیقات بزرگی دست یابد.

وی اجرای قانون بانکداری بدون ربا و انجام نظارت های شرعی را موجب افزایش بهره وری بانک عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد برای تحقق این مهم گام های عملی و اساسی برداشته که آموزش احکام فقهی بانکداری بدون ربا، تطبیق تمامی قراردادها با قوانین شرع مقدس، پرداخت مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب و تاسیس اداره بانکداری اسلامی تنها بخشی از این اقدامات هستند.

وی گفت: ضعف آشنایی کارکنان بنگاه های اقتصادی با قانون بانکداری بدون ربا، عدم وجود دغدغه در میان مدیران، نداشتن نظام ارزیابی و توجه نکردن به فرهنگ سازی در حوزه بانکداری اسلامی از جمله عوامل مهم در اجرا نشدن قانون بانکداری بدون ربا به شمار می روند.

در ادامه، حسین زندی مقدم مدیر کل شعب استان سمنان- تولید ملی را موجب رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: روسای شعب باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش تولید به دنبال مشتریان مطمئن و معتبر باشند تا بتوانیم اقدامات اساسی در ترویج مصرف کالاهای داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی صورت دهیم.

زندی مقدم از روسای شعب خواست تا ضمن تقویت بازاریابی و فروش محصولات، ارتباط بیشتری با جامعه برقرار کرده و بازاریابی شبکه ای و مذاکره از طریق مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهند.

اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون ربا

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون ربا با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا