افزایش وام مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان

افزایش وام مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از افزایش وام مسکن مهر از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان با تصویب شورای پول و اعتبار خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۸ هزار و ۱۱ واحد مسکن گیلان در پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم متوقف نشده و تا پایان سال ۹۵ تمام پروژه‌های مسکن مهر کشور به اتمام می‌رسد.

وی از تصویب افزایش وام مسکن مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان در کشور خبر داد و افزود: شب گذشته شورای پول و اعتبار افزایش وام برای ۷۹۱ هزار واحد مسکن مهر در کشور را تصویب کرد.

قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف وام مسکن مهر از ۵۰ هزار میلیارد تومان به ۵۵ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده می باشد، گفت: مصوبه مذکور به تمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور تعلق می‌گیرد.

مهرآبادی سهم گیلان در ساخت مسکن مهر را ۷۵ هزار واحد خواند و ادامه داد: تاکنون ۵۵ هزار واحد تحویل شده و ۱۰ هزار واحد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و ۱۰ هزار واحد نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ساخت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یک میلیون و ۸۲۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم ساخته شده می باشد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح شده می باشد، خاطرنشان کرد: ۴۵ درصد فروش اقساطی، ۵۲ درصد اسناد اعیانی و ۷۵ درصد وصولی اقساط مسکن مهر در دولت یازدهم انجام شده می باشد.

مهرآبادی به ماهانه ۲۸۰ میلیارد تومان وصولی اقساط مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: افزایش وام ۳۰ میلیون تومانی از محل وصولی‌ها پرداخت می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان تا پایان سال ۹۵ تامین می‌شود، متذکر شد: امسال در هفته دولت ۱۷۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و تا پایان سال جاری ۴۰۰ هزار واحد تحویل متقاضیان در کشور می‌شود.

افزایش وام مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان

منبع : بورس نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] شش نکته ی طلایی و جالب درباره ی مو افزایش قیمت آب تا چند …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تبدیل فرمت های مدیا Media Converter v1 22 چربی سینه در مردان؛ ۵ تمرین برای آب کردن چربی سینه در مردان

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا