افزایش هوش کودک، با آب بازی؟

افزایش هوش کودک، با آب بازی؟

کودکم شیرش را كه می خورد شیشه آن را پرتاب می كند مثل اینكه باتوپ بازی می كند

پرسش: كودک پسری دارم ۱۵ ماهه كه به نظرم تندخو هست. چرا كه هر چیزی در دستش باشد را به جای اینكه آرام در سر جایش بگذارد پرتاب می كند شیرش را كه می خورد شیشه آن را پرتاب می كند مثل اینكه باتوپ بازی می كند با او چگونه برخورد كنیم؟
برای افزایش هوش كودكان چه كارهایی می شود انجام داد؟ برای اینكه بچه ها بیشتر حرف بزنند و سریع تر به حرف زدن بیفتند چكار می شود؟

پاسخ: این حالت های پرخاشگرانه در این سن بسیار عادی هست وبایست بیشتر محیط را طوری فراهم كنید كه این فرصت برای كودكتان كمتر پیش بیاید و یا حداقل نگرانی از این بابت نباشد . توجه زیاد به این رفتارها نشان ندهید و اتفاقا نادیده گرفتن بهتر هست.

در مورد حرف زدن، بایست اواهایی كه كودكتان بیان می كند را تشویق كنید و شكل دهید . مثلا وقتی ،‌ میگوید ا ، شما اب را نشان بدهید و كلمه اب را تكرار كنید ، صحبت كردن شمرده و گوش كردن به او در این اموزش بسیار مهم هست.

در مورد رشد هوش كودک، تا حد امكان او را در معرض محركهای مختلف وفضاها و تجربیات جدید قرار بدهید . هر چه فرزند شما در محیطهای واقعی و طبیعی باشد ، بیشتر میاموزد . طبیعت بزرگترین معلم هست . بازی های فكری( در این بازیها گروه سنی ثبت میشود ) و حتی بازی با آب بسیار به افزایش هوش كودک كمک می كند.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی هست یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

افزایش هوش کودک، با آب بازی؟

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره افزایش هوش کودک، با آب بازی؟ با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا