افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک

افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک را ببینید.

لطفا رژیم غذایی مناسب بیان فرمایید برای افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک مطالبی بیان فرمایید.

پرسش: خانمی با مشخصات ذیل در ماه ۶ام بارداری قرار دارد. لطفا رژیم غذایی مناسب بیان فرمایید برای افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک مطالبی بیان فرمایید. ۳۱ ساله وزن ۷۶ قد ۱۷۶

پاسخ: لطفا وزن قبل از بارداری تان را با ذکر کد سوال بفرمایید تا راهنمایی تان کنم.
كولین، ماده ای می باشد كه به طور طبیعی در غذاهای چرب وجود دارد و حافظه را تقویت می كند. اگر در دوران بارداری مادر، به رژیم غذایی او كولین اضافه شود، قدرت حافظه جنین در حال رشد را برای مراحل بعدی زندگی افزایش می دهد.
در دوران بارداری و شیردهی، ذخایر كولین بدن مادر تخلیه می شود، در نتیجه كولین كافی برای رشد طبیعی مغز در دسترس نخواهد بود. كولین برای حفظ سلامتی افراد، موردنیاز می باشد.
كولین یك تركیب فسفولیپیدی می باشد كه در بدن، مواد محلول در چربی را حمل و چربی ها را امولسیه* می كند. این ماده مستقیماً روی پیام های عصبی موثر می باشد و قدرت ساخت و آزادسازی استیل كولین را سرعت می بخشد. استیل كولین یك ناقل عصبی می باشد كه در كنترل عضلات و قدرت حافظه دخالت دارد. منابع غذایی كولین عبارت اند از: شیر، جگر، تخم مرغ و بادام زمینی. در بدن نیز از اسید آمینه متیونین ساخته می شود. كولین به صورت مكمل های خوراكی نیز وجود دارد و مقدار مورد نیاز آن برای مردان ۵۵۰ میلی گرم در روز و برای بانوان بالغ ۴۲۵ میلی گرم در روز می باشد.
همچنین کندر در تقویت حافظه و رفع فراموشی و ضعف حافظه بسیار موثر می باشد. پیامبر اسلام بر نوش جان کردن کندر در دوران بارداری بسیار تاکید کرده‌اند؛ و همچنین نوش جان کردن آن را برای بهبود و افزایش حافظه توصیه کرده‌اند.
برای سفید و زیبا شدن کودک نیز به نوش جان کردن سیب و به توصیه می کنند.اما از نظر علمی دریافت مواد غذایی متنوع و متعادل برای مادر باردار ضروری می باشد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي می باشد يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره افزایش هوش و زیبایی و سفید شدن کودک با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا