افزایش آمار مدارس به ۹۶ هزار واحد و ۵۳۸ هزار کلاس‌

افزایش آمار مدارس به ۹۶ هزار واحد و ۵۳۸ هزار کلاس‌

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آمار جدید مدارس کشور در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: اکنون ۹۶ هزار مدرسه و ۵۳۸ هزار کلاس درس در کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق، مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به آمار فضاهای آموزشی هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: ۱۳۰۰ پروژه آموزشی جدید با ۸ هزار کلاس درس و با زیربنای یک میلیون و ۱۵۰ هزار متر مربع در ۶ ماه گذشته در کشور ساخته شده می باشد.

وی افزود: اکنون ۹۶ هزار فضای آموزشی در کشور وجود دارد و آمار کلاس‌های درس به ۵۳۸ هزار عدد رسیده می باشد.

رئیسی با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز مدارس از منابع استانی و ملی تهیه شده می باشد، خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های آموزشی جدید، قرارداد خرید تجهیزات منعقد شده می باشد و تمامی فضاهای آموزشی که ساخته می‌شود به همراه تجهیزات کامل تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: همچنین علاوه بر تأمین تجهیزات مدارس جدید، ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات برای جایگزینی تجهیزات فرسوده اختصاص داده شده می باشد و به مرور به مدارسی که دایر هستند و بر اساس نیاز آموزش و پرورش در اولویت قرار دارند، ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اعتباراتی که امسال برای تجهیزات مدارس اختصاص داده شده می باشد، گفت: از منابع ملی ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات اختصاص داده می باشد که ۳۰ میلیارد تومان آن برای پروژه‌های جدید و ۷۰ میلیارد تومان آن برای تجهیزات جایگزین اختصاص یافته می باشد.

افزایش آمار مدارس به ۹۶ هزار واحد و ۵۳۸ هزار کلاس‌

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره افزایش آمار مدارس به ۹۶ هزار واحد و ۵۳۸ هزار کلاس‌ با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اهمیت رازیانه برای خانم ها بازداشت۷ فلسطینی در قدس اشغالی برپایی تظاهرات اعتراضی در …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] محمدبنا همه کمک کنند تا در المپیک شرمنده مردم نشویم فردا؛ تشییع پیکر مرحوم جهان‌ آرا

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا