اعطای لوح برترین هلدینگ گردشگری کشور به “گروه مالی گردشگری”

اعطای لوح برترین هلدینگ گردشگری کشور به “گروه مالی گردشگری”

هلدینگ گروه مالی گردشگری به عنوان برترین هلدینگ گردشگری کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری، در مراسم روز جهانی جهانگردی که در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد لوح تقدیر برترین هلدینگ در حوزه گردشگری به دکتر “مهدی جهانگیری” مدیر عامل و رییس هیات مدیره این گروه اهدا گردید.

گفتنی هست هلدینگ گروه مالی گردشگری در زمینه های گردشگری، نفت و گاز، بانک و بازار سرمایه، صنعت و معدن، ساختمان، فرهنگ و هنر فعالیت دارد. 

لازم به ذکر هست مهدی جهانگیری چندی پیش نیز به عنوان کار آفرین برتر کشور در مراسمی با حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی معرفی شد که کسب این عنوان از دیگر افتخارات وی به عنوان یک فعال بخش خصوصی به شمار می رود.

اعطای لوح برترین هلدینگ گردشگری کشور به

نهضت ملی گردشگری، انتظار بخش خصوصی از دولت

جهانگیری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: برای عبور از فضای کنونی اقتصاد راهی جز اتخاذ یک الگوی مناسب به همراه استراتژی مدون در صنعت گردشگری نداریم.

وی در ادامه افزود: امروز بعد از تغییر دادن گفتمان دولتمردان در فضای سیاسی جهان تعاملات ایران و جهان  تغییر دادن اساسی یافته که شاهد این تغییر دادن صنعت گردشگری هست. با تلاشی که دولت در فضای سیاسی بین الملل انجام داد، صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت لطیف و متاثر از نوسانات سیاسی، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته هست.

جهانگیری خاطر نشان کرد: باید اعتقاد داشته باشیم صنعت گردشگری فقط به دست بخش خصوصی می تواند به تکامل و پویایی برسد و باید منویات مقام معظم رهبری در مورد خروج از اقتصاد دولتی فصل الخطاب قرار گیرد.

به گفته جهانگیری امروز صنعت گردشگری ما تنهاصنعتی هست که می تواند هم مشکلات اشتغال را حل کند و هم باعث ایجاد صلح و ثبات و آرامش در جامعه شود. انتظار ما فعالان بخش خصوصی از دولت ایجاد نهضت ملی گردشگری در کشور هست.

نایب رییس اتاق بازرگانی تهران در ادامه به نقش اتاق بازرگانی در صنعت گردشگری اشاره کرد و یاد آور شد: اکنون ما در اتاق های بازرگانی تهران و ایران با فعال کردن کمیسیون گردشگری با حضور فعالان بخش خصوصی و نماینده دولتی به یک همگرایی  و خرد جمعی رسیدیم تا در این زمینه بتوانیم مطالبات خود از دولت را پیگیری کنیم. در حوزه زیر ساختها اگر بنا هست به رشد بیش از ۵ درصدی در اقتصاد  برسیم با این وضعیت مسلما فاصله زیادی تا رسیدن به این رشد داریم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه باید در این حوزه یک استراتژی داشته باشیم اظهار داشت: از دولت انتظار داریم موضوع جایزه صادراتی برای فعالان حوزه گردشگری پیگیری و به نتیجه برسد.صنعت گردشگری با همین وضعیت و بدون حمایت سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد دلار ارز آوری داشته هست در حالیکه امروزه کل درآمد ما در حوزه نفت ۲۰ میلیارد دلار هست.

وی ادامه داد: بخشی از وعده جناب آقای دکتر “روحانی” در خصوص برگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی محقق شده اما انتظار می رود که این موضوع در خصوص لغو روادید بین بازارهای هدف  گردشگری نیز مهیا شود

گفتنی هست در این مراسم محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرستان سازی و حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور نیزحضور داشتند.

اعطای لوح برترین هلدینگ گردشگری کشور به “گروه مالی گردشگری”

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره اعطای لوح برترین هلدینگ گردشگری کشور به “گروه مالی گردشگری” با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] حضور ۴۵۰نفر اندیشمند و صاحبنظر حوزه عرفان و شمس تبریزی در خوی یک ژنرال …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اطفال مبتلا به آسم و استنشاق دود سیگار رسپی کمپوت انار

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا