استایل شیک دخترانه مریم معصومی / غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس

استایل شیک دخترانه مریم معصومی / غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه استایل شیک دخترانه مریم معصومی / غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس را ببینید.

استایل شیک مریم معصومی /  غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکسمریم معصومی در پیج اینستاگرام عکس جدیدی با استایل شیک زنانه اش منتشر کرد که بسیار شاخص شد. این بازیگر زن فالوورهای پیج اینستاگرام زیادی دارد و از بازیگرانی است که مدت هاست وارد دنیای مدلینگ ایران شده است.

عکس استایل شیک دخترانه مریم معصومی

استایل شیک دخترانه مریم معصومی /  غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس

استایل شیک دخترانه مریم معصومی /  غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس

سن مریم معصومی

مریم معصومی در مصاحبه ای گفته است: متولد اسفند ۱۳۶۵ هستم و افتخار می‌کنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال! (با خنده) این را همه طالع بینی‌ها می‌گویند! خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی با هم خوب بودیم و همدیگر را درک می‌کردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیم‌ها بوده است. دارای لیسانس علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل دوره‌های عکاسی حرفه ای، فارغ‌التحصیل دوره‌های بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان و فارغ‌التحصیل دوره‌های فیلمنامه‌نویسی هستم.

عشق زندگی مریم معصومی!

کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! (با خنده) موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ زمان برایم مهیا نشده است. خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری می‌کردم و اکنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر می‌کنم.

استایل شیک دخترانه مریم معصومی / غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره استایل شیک دخترانه مریم معصومی / غوغای خانم بازیگر در دنیای مدلینگ ایران! + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا